Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Temmuz '08

 
Kategori
İlişkiler
 

Ayrılığın 5. senesi

Ayrılığın 5. senesi
 

alıntı


Şimdi çok uzaklarda bir şehirde sensiz hayalinle avunuyor sana yazılar şiirler yazıyor bensiz hayatında neler değişti merak ediyorum. Çalan telefonlarda sesini duymak istiorum gelir diyorum gelmiyorsun aramak istiyorum telefon numaran yok UNUTTUM diyorum ama unutamıyorum sadece kendimi kandırıyorum bu yürek seni asla UNUTAMAZKİ...

Senden ayrılalı 5 sene oldu beni bıraktığın şehirdeyim bana hediye ettiğin kalemle yazdım bir kağıda bu satıları daha sonra yayınlamaya karar verdim belki olurya tesadüfen okursun da benim olduğumu anlar burdan bana ulaşırsın diye :( Ama buda sadece bir hayal biliyorum kendimi böyle avutuyorum avazım çıktığı kadar bağırmak koşmak koşmak bağıra bağıra haykıra haykıra ağlamak isiyorum SENİ SEVİYORUM SENİ ÖZLEDİM:( Bekliyorum sadece bekliyorum küçükde olsa bir umut var içimde olurya belki birgün mahallemizde hiç olmadık bianda belki karşılaşırız)


((Ömürlük sevdamsın benim))

(Anladım çare yok unutmam için her yerde hatıran izlerin varken)

 
Toplam blog
: 24
: 843
Kayıt tarihi
: 17.06.08
 
 

1983 Ankara doğumluyum. Etrafımda neşeli bir insan olarak biliniyorum. Koç burcuyum. Tatlı dilliyim ..