Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Mart '18

 
Kategori
Şiir
 

Ayrılığın Gözyaşları

Ayrılığın Gözyaşları
 

Affettiysen Geleceğim


Affettiysen Geleceğim

Dün memlekete geldim
Uzaktan da olsa seni görme ihtimalim vardı
Sevinerek koşarak geldim
Ama eşraftan yitip gittiğini öğrendim.
Şimdi yaşlı yüreğimde tarifsiz bir acı
Yorgun yüreğim bir daha sarsıldı
Sana veda edemedim.
Çocukken bakıştığımız çeşmeye indim
Silüetin suya düştü
Derin derin iç çektim.
Aktı gözyaşlarım
Ne yaptıysam dindiremedim
Ayaklarım gidemedi mezarına
Orada yatan sen miydin?
Büyükler desteklemedi yollarımız ayrıldı
Nefes alamayacağımızı bilemedim
Sen bir yana
Ben bir yana savrulduk engelleyemedim
Ama seni hep sevdim
Şimdiki aklım olsa gider miydim?
Her gelişimde bir kez göreyim diye
Dua ederdim
Şimdi rahat uyu diye dua ediyorum
Kabullenemedim.
İnşallah orada kavuşuruz be sevdiğim,
Bu yaşlı, suçlu, pişman adamı bekle
Affettiysen geleceğim...

SİBEL YILMAZ
 

 
Toplam blog
: 145
: 716
Kayıt tarihi
: 22.02.18
 
 

1978 Bursa doğumlu. Kelimelerin Dansı ve Kırmızı Vosvos kitaplarının yazanı. Eşi ve kızları olmaz..