Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Aralık '13

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Ayrılık / kadınların gizli dili

Ayrılık / kadınların gizli dili
 

Terk Edilmek Acı Verir


Kız arkadaşım tarafından terk edilmek beni çok üzdü veya aldatıldım ilişkimiz bitti diye giden sevgilinin arkasından yas tutuyor olabilirsin, bir kız tarafından terk edilmek sana ağır gelmiş de olabilir belki de bir daha asla başka bir kızı sevemeyeceğim diye düşünüyorsun. Bütün bu yollardan ben de geçtim ve seni gerçekten çok iyi anlıyorum ve bu durumu kolayca atlatabilmen için sana destek olmak istiyorum.

Sana bazı tavsiyelerde bulunmak ve acını hafifletmek, seni daha mutlu bir erkek yapmak beni de mutlu eder.

İlişki yaşamanın ne olduğu konusunda ilk kez anladığın günü hatırlıyor musun? İlk çıktığın, ilk elini tuttuğun, ilk öptüğün veya ilk kez cinsellik yaşadığın kızı. Ne kadar güzel günlerdi değil mi? Fakat bir süre sonra PUFFFFFF diye uçup gitti o güzel günler. Aldatıldın, terk edildin, mesajlarına cevap alamadın, kızı aradın fakat açmadı, terk edilmek sana berbat hissettirdi. tüm bu senaryoları gözünde canlandırabiliyor musun? Çünkü bunlar sürekli yaşanan senaryolar ve erkeklerin %100 ünün hayatı boyunca en az bir kez bu berbat ayrılık duygusunu yaşadığına iddiaya girerim.

Belki de ilk kez bir kıza aşık oldun ve bu terk edilme duygusunu ilk kez yaşıyorsun ya da daha önceden yaşadıklarını unuttun çünkü zamanla geçti.

Değil mi daha önce yaşadıkların zamanla geçti bu konuda bana katılıyor musun? Katılmalısın çünkü benim terk edilme sonrası yaşadığım berbat duygulardan bir süre sonra eser kalmadı.

İşte burada çok önemli bir noktayı yakalamanı istiyorum, zaman geçtikçe ve başka kızlarla ilişkiler yaşamaya başladıkça geçmişte kalan acıların, ayrılıkların hiç bir anlamı kalıyor o yüzden çabucak toparlanmalı ve yeni kızlarla güzel ilişkiler kurmaya bakmalısın.

Şimdi sana kendini berbat hissettiren terk edilme duygusundan kurtulabilmen için yapman gerekenleri söylüyorum:

İçinde Bulunduğun Durumu Kabul Et ve Ona Alış.

Sen o kıza o kadar alıştın ki, onun gözlerine bakmaya, sesini duymaya, ellerini tutmaya, kokusunu içine çekmeye... Öyle değil mi?

İşte burada alışmanın önemini anlamalı ve aynısın başka daha düzgün bir kıza da yapabileceğini fark etmelisin. Yani bu kıza nasıl aşık olduysan başka bir kıza da alışma yoluya aşık olabilirsin. Fakat hepsinden önce şu an yaşadığın acıyı hakkıyla yaşayabilirsin, geceler boyu arabesk dinleyebilirsin böyle bir hakkın var, şöyle bir gerçek daha var ki tüm bunları yapman seni daha da fazla üzmekten başka bir işe yaramayacaktır.

Kız Sana Şöyle Dediyse: " İlişkimize bir süre ara vermeliyiz."

Yapman gereken şey ilişkiyi derhal bitirmektir çünkü eğer sen bitirmezsen kızın bitireceği kesinleşti. Bir kız ilişkiye ara verelim diyebilecek cesareti kendinde bulabiliyorsa sana karşı olan aşkının, sevgisinin tükendiğine kesin olarak emin olabilirsin. Bu durumda ilişkiyi bitiren taraf olman her zaman için daha iyidir böylece kıza üstünlüğü vermemiş ve kendi değerimizi düşürmemiş oluruz. Ayrıca böyle yaptığında çok şaşıracağın bir sonuçla da karşılaşabilir ve kızı peşinden koşturabilirsin. Çünkü kızla ilgiye muhtaçtır, ona gösterdiğin ilgiyi üzerinden çekersen %80 ihtimalle peşinden koşacağını göreceksin.

Kızı Sana Hatırlatıp Seni Üzecek Her Şeyi At ve Onlardan Uzaklaş

Kız arkadaşın tarafından terk edilmek veya sevgilinden ayrılma aşamasına geldiğinde kızdan ve sana onu hatırlatacak her şeyden uzaklaşmalısın. Eğer "Yok eşyaları kalsın, yaşadığımız günlere saygı duyuyorum ve onun hatıraları beni üzmüyor diyorsan eşyaları kalabilir."

Eğer ki eşyalarına baktığında içine bir ağlama hissi geliyor ve aşk acısı hissediyorsan o eşyalardan derhal kurtulmalısın.

Kızı arkadaşlarıyla gülüp eğlenirken veya her hangi bir erkekle el ele tutuşmuş olarak görürsen asla etkilenme çünkü o geçmişte kaldı ve seni ilgilendirmez. "Benim tuttuğum eli başka kimse tutamaz." diye düşündüğünü çok iyi biliyorum çünkü ben de eskiden böyle düşünüyordum fakat sonra gördüm ki ilişkiler bir süre sonra bitiyor ve tuttuğun elleri bir başkası tutuyor ve sen de gidip bir başkasının elini tutuyorsun yani böyle bir döngü mevcut. O nedenle bu döngüyü kabullenmeli ve yoluna devam etmelisin.

Kadınların Gizli Dili

Hayatın karşına çok daha iyi çok daha mükemmel bir kız çıkaracağına da emin olabilirsin çünkü bende durum hep böyle oldu, acıların arkasından hayat bana hep güzel şeyler verdi. Terk edilmek insana büyük acı verir. Bu acıyı kadınların gizli dilini öğrenerek başka kızlarla takılarak kolayca atlatabilirsin. 

 
Toplam blog
: 36
: 63539
Kayıt tarihi
: 14.12.13
 
 

Boğaziçi Üniversitesi Psikoloji bölümü mezunuyum aynı zamanda felsefe üzerine yüksek lisans yapıy..