Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Nisan '11

 
Kategori
İlişkiler
 

Ayrılık! Çok zor be Hatça'm

Ayrılık var ya! Ya ayrılır ağlarsın, ya da sımsıkı sarılır gitmesine engel olursun. 

Eğer engel olamadıysan, olamıyorsan ardından bakar bakar da durursun. 

Hüzünlenir, üzülür ağlarsın yetmez yine ağlarsın. Gözyaşlarını yüreğine sessizce akıtır, saklarsın. 

Ağlamak ne çare! Giden gider, kahrolursun. 

Hani insanların dumur olduğu zamanlar vardır. Kilitlendiği. Kelimelerin anlamını yitirdiği. Sözün bittiği. 

Yıllarca sevdiğin, kucakladığın, bağrına bastığın kişiler vardır. Özel. Candır, canındır, cananındır. Gittiğinde! 

Bilemezsin! Ne yapacağını, ne söyleyeceğini. 

BİLEMEZSİN! 

Ben, bu gün Hatçam’ın gideceğini öğrendim. 

Kardaşım, baş tacım, can yoldaşım, gönül dostum, dert ortağım, sırdaşım. 

Canım arkadaşım. Hatça’m bizi terk eyleyip başka bir yere gitmeye karar vermiş. 

Yeni bir ev, yeni bir ortam, yeni bir yaşam. Ne diyeyim ki? Nasıl engel olayım ki? 

Ah! Hatça’m, sordun mu? 

Ben gidiyorum dedin yalnızca. Karar verdik dedin. 

‘’Ben gideyim mi? Ne dersin?’’ Diye danıştın mı? Sadece ’biz gidiyoruz, taşınıyoruz.’ Dedin. 

Üzüldüm, hüzünlendim açıkçası yıkıldım. Bunları yazarken bile gözyaşlarım gayri ihtiyari akıyor. Engel olamıyorum. Sen olmadan, sensiz geçireceğim günleri, düşünemiyorum. Düşünmek bile İSTEMİYORUM. 

Korktum! Yalnızlığı eş edinmekten, boş duvarlarla konuşmaktan. 

Korktum! 

Ayrılık! Çok zor be Hatça'm 

Çok zor! 

AyşenArslangiray Kura 

22.4.2011/Kuşadası 

 
Toplam blog
: 533
: 1375
Kayıt tarihi
: 14.11.10
 
 

Aydoğdu; kızgın güneşinde Ağustos'un, sararmıştı altın sarısı başaklar. Kırlangıçların göç dansın..