Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Haziran '07

 
Kategori
İlişkiler
 

Ayrılık bu kadar basit mi?

Ayrılık bu kadar basit mi?
 

Haydi yanlızlığım ses ver...
Bu an düşmede yarına.
Tüm cümlelerimin sonunda nokta.
Yeni cümleler kurmaya kalkışmanın
Heycanı,
Korkusu.
Haydi yanlızlığım ses ver.
Elim varmada satır başlarına
Virgüllü cümleler kurma hevesinde bedenim.
Öylesine titremede.

Sabahın ilk ışıklarında karşılaştım onunla, yeni görüyormuş gibi geliyordu herşeyi. Sanki ilk kez yürüyordu yollarda. Beraber yürümeye başladık.
Selam komşu, diye sesleniyor yeni bakkalı sabahları o işine doğru yollanırken. Hep aynı karga o geçerken gaag diye haykırıyor dalından.

Fısıltıyla konuşmaya başlıyor:
- Ama ne garip hep aynı dalada duruyor. Bakkal aynı köşesine yaslanmış kapının. Aynı güne uyanmış gibiyim.

Yürüyor yürüdükce ardında bırakıyor dünü. Dünde kalan o sevdiğini. Hani yaz yüzlüm dediğini. Onla sadece o geliyor yolda ve artık iyice içinden yok oluşları fark ediyor.

Devam ediyor fısıltılarına:
-Tutmuyorum içimden dökülenleri artık bana ait değillermiş gibi hissediyorum.
-Niye, nasıl artık ona ait sorular yok.
-Ona çıkan kapılara da uğramıyorum ve sesini duymak da gelmiyor içimden.
-Peki bu kadar mıydı, o çok önemsediğim sevgim. Ne bu boşluk her gün daha da büyüyen içimde?

Bana döndü, gözlerine buğu çökmüştü,
-Böyle mi dedi ayrılık bu kadar basit mi?

Artık yollarımız ayrılmalıydı, ben kendi yoluma o kendi yoluna gitmeliydi, yarın sabaha kadar.Gün tekrar doğup onla gene aynı yolu yürüdüğümüz o kısacık mesafe zamanına kadar.Elerimi pantalonumun ceplerine iyice sokup omzumdaki cantayı omzuma iyice yerleştirdim bu arada kendimi iyice gererek. Tek nefesde:

-Evet bu kadar basit dedim.

Yüzüme baktı gözlerinde kocaman bir boşlukla. Başını hoşçakal der ifadeyle salayıp yolunda yürümeye devam etti.

Bir soru kalmıştı bana “bu kadar basit mi?” Telaşla evet dediğim. Bu kadar basit mi, gidenleri hayatımızdan atmak. Hayır dedim içimden çok derinlerden, hayır hiç de kolay değil ama ellerimiz satır başlarına vurmalı, bir heves. Yeni yepyeni cümleler bizi beklemede, bak işte harfler kalktılar bile ayağa kelimelerle buluşuyorlar.
Bak dostum yok yaz bakışlın artık senin için. Bu kadar basit.

...mi?

 
Toplam blog
: 97
: 635
Kayıt tarihi
: 04.01.07
 
 

öylecene yazmak istiyorum... Hepsi bu. ..