Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Nisan '14

 
Kategori
Şiir
 

Ayrılık ertesi (2)

Ayrılık ertesi (2)
 

veda/mynet.com


 Hadi kalk yürüyelim
Okulun bahçesinde
Ben sana dememiş miydim her şey geçer
En derin sevdalar bile unutulur gider
Bak bugün artık ağlamıyorsun
Hiç de öyle karalar bağlamıyorsun
Yüzün gülüyor , bülbüller gibi
Mis gibi kokuyorsun, güller gibi
Ver bana elini, hadi ver
Bak sana bir şiir söyleyeyim
O zalim böyle şiirler bilir miydi
Seni böyle sever miydi
Dinle bak, bu bir çoban şarkısı
Geldiğim yerlerden getirdim
Tuttum sana hediye ettim
Demek duygulandın
Bırak artık duygulanmayı
Unut şu zalimi,bak sana ne yaptı
Tuttu seni hüngür hüngür ağlattı
Oysa bu dünyada mutlu olmak var
Birbirine güzel güzel sarılmak var
Dünya böyle bir yer işte , unutmak için
Mutlaka yeni bir sevgili seçin
Onun için boşver, o zalim
Seni terk edip gitmiş; gitsin
Seni avutacak niceleri var
Sen de bu gülücükler,
Bu diller varken
Bütün erkekler sana tavken
Biraz çevrene bak canım
Senin için ölenlere bak,
Seni bırakıp gidenlere değil
Hey Sabiha, kulağını aç iyi dinle
Dinlemezsen evde kalırsın
Bilesin bu senin son şansın.
Ben sana vurgunum be…
Artık sen de ne dersen de,,

“-Erken olmadı mı?”
“-E ne yapalım?”
Bari fırsatı kaçırmayalım…

 
Toplam blog
: 2579
: 848
Kayıt tarihi
: 24.10.10
 
 

Mesleğim eğitimcilik… Şimdi artık emekli bir vatandaşım… biraz şairlik, biraz hayalcilik, biraz s..