Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Şubat '08

 
Kategori
İlişkiler
 

Ayrılık sonrası

Ayrılık sonrası
 

Sana ağladığım kadar benim olsaydın
Şimdi ayrı olmazdık.

Evet bir çok kişi bunun için şiir diye okur veya aman bu cümlelerle ancak ayrılık merhemi olur deyiveren arkadaşlarda olur ama mühim olan ayrılık sonrası bir çok aşığın yazdığı, diline getirdiği sadece kalbine seslendiği tümcedir aslında. Ne yana bakılırsa bakılsın hep aynı noktalardan belirli simetrilerde portreler çizeriz insan profilleri ve hiç aklımıza gelmez vücuda getirdiğimiz bu aşkın bir gün bizi terk edeceği...

Her ayrılık sonrası söylenen ezberlenen şarkılar vardır ya işte bu işin en vazgeçilmezi budur. Tutkulu aşk şiirleri neden hep aynı tutsaklıktır ki ayrılık bütün aşıkların tutulduğu ama hiç birinin bir diğerinden haberdar olmadığı engin bir okyanus.Velakin şiir denince akla gelen ilk şiir


Ben sana değil gözlerinin rengine aşık oldum diye...

 
Toplam blog
: 3
: 418
Kayıt tarihi
: 30.03.07
 
 

Bir gün biri bulunmuş bulutların üstünde adını sormuşlar dili çözülüpte ben buyum adım sanım bu dur ..