Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Mart '11

 
Kategori
Deneme
 

Ayrılık vakti!... (gönlümden düşen sözler aşk'a titrek...)

Ayrılık vakti!... (gönlümden düşen sözler aşk'a titrek...)
 

Ayrılık vakti!..(gönlümden düşen sözler aşk'a titrek..)


Ben sen olmaya geldim, uyandım ... 

Kimi zaman sözlerim çoğaldı kimi zaman susuşlarıma sakladım seni. Ya susuşlarımda yanarsa dedim. Yokluğuna biçare, varlığına avare gönlüm sen akıyordun gözlerden adeta. Gönlüm sen de beni terketme olur mu çünkü sen benim umudumsun her nefesimde. Bir buse kondu kalbime, bir tebessüm oldun dudaklarımda. Gülüşümdeki sıcaklık, seslenişlerimdeki yokluk seninle çoğala gelen bir sonsuzluktun. Gözlerinde kalbe inip sen olmaya geldim. 

Allahın verdiği şu canda aşkı yaşamaya geldim. O kadar uzakken o kadar yakındın. Çünkü gönlüm sen sevdin sen diledin. Seni için niyet ettim... Bu canda seni yaşamaya. Niyet ettim Allah rızası için bu Aşk'ı kılmaya... Satırlarıma düştün, kelimelerim çoğaldı Sözlerim sükut diledi yalvarışlarım sen diye inledi gönlüm.. Her nereye yönelsem sen gülümsüyordun, uykuya daldığımda düşlerim bir melodi gibi seni çalıyordu düş sokaklarımda. Belki yokluktu belki de varlıktı özlemim, seni sen de buluşum.. 

Bir anne kadar sıcak, bir eş kadar sanat, bir ev kadar sade olsun sadece sen olsun dedim. Çoğul yalnızlığımda seni sen de yaşadım... Senli kelimelerim senli hülyalarım bir derya oldu ben boğuldum. Uzattığım gönlüm aslında sadece sendin sensen bu gönlü bir çırpıda sildin. Sadece arakadaştın, zaten gönlüm benim de en güzel sevdiğim şey sevgimiz arkadaş gibi helal olsun sade ve yalın olsun istedim. 

Yokluğa bir zincir uzandı, varlığıma bir hiç kaldı. Aradım seni her satırda, her sözde seni göremedim çünkü sen akıyordun adeta. 

Düş kadar sıcak, Umut kadar yakındın bu canda... 

Belkide anlarsın yanarsın, belkide anlamazsın kanarsın ey gönlüm... Seni sevmeye yüz tutmuşken ne gezer bende olumsuzluklar ... Büyüyor yalnızlığımda sen... Ayrılıklar seni bana daha yakın ederdi aslında. Sen beni anlatıyordun susuşlarımda seni saklıyordum. Her söz tıpkı ben gibi, sen gibi akıyordu gözyaşları avuçlarıma. 

Gülüşlerim sen, sessizliğim ben oluyordu... 

Bir Hacer düşlemesi idi benim sevdam, sen gibi, ben gibi senli benli yaşar gibi herşey... 

Gün olur savrulursa düşlerin, gün olur sızlarsa yüreğin işte o benim çünkü senim ... Gidersem buralardan ardımda sen kalırsan ama bilki zaten sen bendin... Ben çaresiz, ben yorgun, ben kimsesiz, ben yalnız... 

Olur da imzalara uzanırsa elim ama sen hep içtesin ... Çünkü her sevmelerim sıradan değil bendeki bu özlemim. Satırlarım sen kokar, yüreğim sen akar, gözlerim sen yanar... Bilirsin insan gönlünden istedimi hiçbir olumsuzluklara kör olur, onun için köle olur... Hiçlik de olsa bu benliğin katili olur... Sensiz elem sensiz ikllim beni katil etmeden uzanmak isterim uzaklara... Saf ve tertemiz ruhumla senli hayallerle düşlerle sosnuz iklimlere dalmak isterim... 

En güzel saltanatım aşkım, en güzel mekanım sevgim, en güzel sözlerim sen olsun. Ne şan ne şöhret istemem, olsun diye de çalışmadım dileğim hür olsun sevgim, hergün gibi, ilk günki gibi, sen gibi, ben gibi olsun aşkımız dedim. Anlatamdım, belki de dinletemedim, çünkü seni kendimden bile saklarken tüm dünyaya bir aşk oldun ezeli çağda... Kime yansam, kime anlatsam, kime yansan, kime anlatsan aslında sen ben ben de sen olmaya geldim... Herşeye seni ekleyip bir bardak çayda sen, bir lokma sen damarda sen içte sen herşey en olmaya gelip yaşamaya geldim... Herşeyi sen gibi sever, herşeyi sen görmeye geldim. Gözlerimle değil gönlümle görmeye geldim. 

Aklından geçen olumlu veya olumsuz sözlerin, düşlerin, duyguların, hayallerin tek cevabı her ne olursa olsun seni çok ama çok seviyorum ey gönlüm... Çünkü sen beni anlatıyordun, yaşadıklarım, yaşamışlıklarım bana öyle öğretti ki aşkı ölesine anlattı ki yaşamayı bir hayat nasıl kurulurmuş nasıl yaşanılırmış onu anladım. Her eksiklerimi hiç kimseye yaşatmamaya geldim. Herkesten farklı herkesten ayrı dillerde destan gönüllerde masal olmaya geldim. Sen de benim en güzel masalımsım... Seni anlatmaya geldim... 

Ben dağ eteğinde yaşayan bir kır çiçeğiyim, sen açmaya geldim her yana aşkı sevdayı yaşatmak destan olmak için geldim... Gönlümden düşen aklar , yüreğimde kanayan sözler, dilimde dolaşan sen, seni bulmaya geldim.. sözlerim bitmez seni anlatmaya gücüm yetmez seni söylemeye , uzakken yakınımda, yakınken uzağımda aslında ta içte biryerde sen oldun gönlüm... 

Akan gözyaşım sana dua ederken, sığınağım Allah ondan dilerim. Elemi de lezzeti de o verir ben neyleyim. Bu dünya imtihan dünyası Allah derim canım acıya acıya sen varsın derim. Sil gözyaşlarımı ya da sende ağla benimle seni yaşa derim gönlüm. Aheste aheste akarken bu gönlün avare delicesine seni severken... Kaç sefer geçti sanki ben seni çoktan tanımışım evvelden. Yllarca tanımış gibiyim seni ben de tadarken ey gönlüm... 

Gözlerimden yaşlar geldi baktım ki sen aktın, her akışında çoğaldın, sessizlik sağır etti adeta, zaten sağırdın iyice dilsizleştin gönlüm... 

Körün ışığı, sağırın uğultuyu, toprağın suyu, özlediği gibi özledim seni...! 

" vesselam " 

 
Toplam blog
: 360
: 1251
Kayıt tarihi
: 12.06.09
 
 

İnsanlar için en güzel hediye, hiçbir masrafa ihtiyaç göstermeyen tatlı bir  gülümseyiştir. Hz. S..