Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Haziran '08

 
Kategori
İlişkiler
 

Ayrılık

Ayrılık
 

ayrılık


Ayrılığın vakti geldimi karşı koymak imkansız yarın bu şehirden gitmiş olacağım düşlerime seni alıp sen birlikte dolaştığımız yerlere gidersin, deniz kenarında dolaşır, kır kahvesinde oturur bir bardak çay içer ve beni hatırlarsın.
Beni hatırlarsın bir gemi çığlığında bizi hatırlarsın elele dolaşan sevgililerde. Akşam çöktüğü zaman sokağınıza, o lambanın altına bakmayı sakın unutma hele birde yağmur yağıyorsa sırılsıklam seni düşünüyorumdur mutlaka.

Yarın bu şehirden gitmiş olacağım;
Sana bırakıp sevdalaı yüreğimi, gören gözlerimi, doğan güneşi, yanan ateşi ben yalnızca seni alıcam yanıma.
Yarın bu şehirden gitmiş olacağım
Bu zalim son akşamda kadere kahredeceğim aşkımızın bu en güzel yerinde neden bu ayrılık neden.En sevdiğim dostlarımı arayacağım sana iyi baksınlar SENİ SANA EMANET EDİP SONRA KOPACAĞIM. Böyle zamanalrda söz geçiremiyorum gözyaşlarıma. Yarın bu şehirden gitmiş oalcağım yalnızca seni alarak yanıma.
 
Toplam blog
: 24
: 843
Kayıt tarihi
: 17.06.08
 
 

1983 Ankara doğumluyum. Etrafımda neşeli bir insan olarak biliniyorum. Koç burcuyum. Tatlı dilliyim ..