Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Eylül '09

 
Kategori
Siyaset
 

Ayrılıkçı vekil

Ayrılıkçı vekil
 

Bu konuda artık yazmamaya karar vermiştim. Ama olmuyor. Çeneleri durmuyor. DTP Milletvekili, Aysel Tuğluk, demiş ki: “Gerekirse, ayrılığı konuşuruz.” Ba ba ba. E, hadi konuşalım. Şey, ayrılırken, konuşmaya nerden başlanır ki? Beyazlardan başlayalım AKP nin dağıttığı beyazları kim alacak? 18 programlı, otomatik çamaşır makinesını siz alın. Kandile götürürsünüz. Adamlar bitlenmişler. No frost soğutucu bizde kalsın. Açılımı şimdilik buzluğa koyarız, kokmasın. Çocukların velayetini kim alacak? İstersen onlara bir sor. Korkma sor. Hadi, sor, sor. Sen şimdi nafakada istersin. Dolar mı olsun, Euro mu? Gavur parası daha garantilidir.

Her şey bir yana, Sn. Vekil, siz ne hakla ayrılıktan dem vuruyorsunuz ? Kimi, kimden ayıracaksınız? Bizim aramızda, imam nikahı mı var? Resmi nikah mı var? Ne var? Bilmiyorsanız, ben söyleyeyim. Bizim aramızda, Tanrının mukadderatı var. Bizi, kimse ayıramaz, Tanrıdan başka. Biz, bir yastıkta kocamadık. Biz, bir vatanda kocadık. Aynı havayı soluduk. Aynı derelerden su içtik. Aynı tandırdan ekmek yedik. Soğanı kırdık bölüştük. Kız aldık, kız verdik. Kanlarımız karıştı. Siz, kimi, kimden ayıracaksınız? Siz, nasıl bir millet vekilisiniz? Ben TC nin bir vatandaşı olarak, sizi milletvekili olarak kabul etmiyorum ve protesto ediyorum. İllaki ayrılacaksanız, aha yol orada. Yolu bilenler de var. Sorsanız, tarif ederler. Binersiniz düldüle, çıkarsınız Kandile. Onlar bile, sizi kabul ederler mi, bilemem? Demek ki, bu mübarek ülkenin, havası, suyu, size yaramamış.

Buradan, bir de, CHP Genel Başkanı, Sayın Deniz Baykal a seslenmek istiyorum. Umarım okur veya okuyanlar iletir. Yıllardır hazırladığınız, ama bir türlü kitlelere ulaştırıp, anlatamadığınız, bir Güney Doğu raporunuz var. İşte fırsat. Alın bu raporu, olurlarınızı ve olmazlarınızı da ekleyin, götürün Başbakanın masasına koyun. Ona da anlatın. O da bilsin. İşte CHP duruşu budur. İşte, CHP Genel Başkanı budur. Biz biliyoruz, Sayın Baykal, siz, bilmeyenlere anlatın. Nasrettin Hoca gibi, ”bilenler, bilmeyenlere anlatsın, ” deyip, geri çekilmeyin. Çıkın anlatın. Yılmadan, usanmadan, anlatın. En son kişi duyana kadar anlatın. Halkın partisiyim demek, işte böyle bir şeydir. CHP genel başkanı olmak, kolay bir şey değildir. Her gün savaşmak gerekir. Hayat, her gün yeniden başlıyor. Dün, dünde kalıyor. Her günü, yeniden, yenileyerek yaşamak ve yaşatmak gerek. Çıkın, CHP yi anlatın. Sanki bu gün kurulmuş gibi. Halk, sizden bunu bekliyor. Biz biliyoruz. Bilmeyenlere ulaşın.

 
Toplam blog
: 820
: 326
Kayıt tarihi
: 02.10.08
 
 

Nerede, nasıl, ne zaman, umursamıyorum. Bir şekilde dünyadayım, yaşıyorum. Hayatı seviyorum. Tanr..