Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Mart '09

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Ayrılınca da sevmek

Bundan önceki yazılarımda hep ayrılmış olsakda ben onu hala eşim kabul ettiğim Nadir'den bahsetmiştim. Hatta ona teşekkür borçlu olduğumu yazmıştım. Çünki ayakta durabilmeyi o öğretmişti bana. Öğretim şekli farklıda olsa öğrenmiştim. İnadına yaşamak demeyi ve uygulamayı öğrenmiştim.

Şimdi nereden çıktı bu sözler diyeceksiniz, bende bilmiyorum. Hiç kendimde olmadan kafamı toparlayamasam bile bu sözcükler dökülmekte. Biraz üzgün, biraz duygusal, biraz kırgın, biraz asabiyim. Çünki, boşanmaya karar verdiğimizde asla evlenmem diyen Nadir'im cumartesi günü imza atacaktı.

Ben yaşama ne olursa olsun bağlanmaya, dimdik ayakta kalmaya, kendime telkinlerde bulunmaya çalışırken bu olayı öğrenince yıkıldım. Tamam herşeyi biliyor ve çok normal karşılıyordum. Fakat ben sanırım kendimi kandırıyormuşum. Belkide, olayların bu kadar çabuk gelişmesiydi beni üzen, belkide bu kadar herşeyin aniden ortaya çıkmasıydı, belkide Nadir'in bu kadar aceleci davranmasıydı beni karamsarlaştıran.

İnsan eski eşi, şimdiki arkadaşı, dosttu, sırdaşını ayrılsada sevmeye devam edebilimyormuş, ölürcesine.

Ama biliyorum ki yollar imza atıldıktan sonra buruk bir biçimde daha fazla ayrılacak. Ne kadar, kızımı ve kendimi düşünmekten başka hiçbirşey yapmayacağım desemde olmuyor. Ben ki her zorluğun üstesinden gelebilmeyi başarabilmiş olsamda bunda zorlanacağım gibi geliyor. Tozpembeler çoktan mora dönüşmeye başladı. Bu morlukları nasıl tozprmbeye dönüştürebileceğimi bilemiyorum.

Biz ikimiz o kadar çok şeyin üstesinden gelmeyi başarmıştık ki, ama kişiler değişecek, ne o, ne de ben onun yanında olacağız. Mutlaka biribirimizin yanında olmaya çalışırız ama benim rolümü üstlenen başka biriş var artık onun hayatında.

Benim için çok zorda olsa yine başarmaya çalışacağım toapembelere dönüşmeyi. Ve kendşimize ayrı bİr yaşantı kurmayı. Nadir'im ne kadarda ben hayatınızdan çıkmış değilim desede eskisi gibi asla olmayacak. En başta hergün biribirimizi ararken aramalar seyrekleşecek hatta sonra aylara, yıllara dönecek.

Yinede böyle olmamasını dilerim. Keşke onun söylediği gibi olabilse ama arzu ettiği bazı şeyler var onlar asla olamaz. Allah öyle günleri bana göstermesin inşallah. Hiç hastalanmadan dimdik ayakta durabilmeyi, mor günleri yakın zamanda tozpembeye dönüştürme gücü versin ALLAHIM.

BÖYLE GÜNLERE ULAŞMAK UMUDUYLA. NADİR'İM YOLUN AÇIK VE MUTLULUK DOLU OLSUN İNŞALLAH.

3Nf


 
Toplam blog
: 40
: 762
Kayıt tarihi
: 05.01.09
 
 

1960 doğumlu, ilkokulu Zühtüpaşa İlkokulu'nda bitirmiş, orta öğremimini Çamlıca Kız Lisesi'nde alt..