Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Şubat '08

 
Kategori
Şiir
 

Ayrulıkta ölümü gördüm

Ayrulıkta ölümü gördüm
 

Gördüm

Ben ne sevdalar gördüm
Çeyiz sandıklarında saklı kalmış.
Kınalı ellerde, yanık türkülerde
Açılmamış duvaklarda efsaneleşen..
Anahtarı denize atılan kilitli yüreklerden
bir çığlık gibi yükselen
Ne sevdalar gördüm.
Ruhsuz bedeninde dolaşan
şehvetli ellerde
Gözleri kapalı sevdalısını düşünen
Ne aşıklar gördüm ..
Yaşanmışlıkların, vefasızlığa
Aşkın, ihanete
Sevginin, nefrete dönüştüğü
Ne evlilikler gördüm..
Geceyle sarmaş dolaş umutsuzlukların
Şafakla yeniden aydınlanacağını
Karda yeşeren kardelenlerden
umudun hep var olduğunu da gördüm..
En kötüsü
Ayrılıkta ölümü gördüm..

Nur Zeynep

 
Toplam blog
: 347
: 1365
Kayıt tarihi
: 31.10.07
 
 

İstanbul 25 Temmuz : /… İşletme tahsil ettim. Özel ilgi alanım olduğu için 2 yıl Psikoloji okudum..