Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Haziran '07

 
Kategori
Güncel
 

Ayşe Arman' ı nasıl kandırdılar?

Ayşe Arman' ı nasıl kandırdılar?
 

Daha bu sabah blog yazımda gerçek olmayan bir röportaj hikayesini anlatan bir filme gittiğimi anlatmıştım. Konu gerçek bir hikayeye dayanıyordu. Hatta internetten gerçek hikayeyi de araştırmak istedim, ama benzer gerçek bir hikayeyi günlük gazetede okumayı da beklemiyordum.

Ayşe Arman ‘Hayatta bir şey daha geldi başıma. Bir şey daha öğrendim.’ diye başlamış yazısına, ayrıntılı yazısını aşağıdaki adresten okuyabilirsiniz. Ama özet olarak Kitabı basan yayınevi. Secret isimli kitabının yazarıyla röportaj yapmak isteyip, istemediğini sormuşlar. Bir dizi mail yoluyla yazışmalarla, Rhonda Byrne ile yapılan röportaj hazırlanıp, 3 Haziran günü gazete de yayınlanıyor. Ancak ne yazık ki yazı gerçekten Rhonda Byrne yapılan bir röportaj değilmiş.

Sonuç olarak, sahte maillerle Ayşe Arman’ yazılar ulaşmış, ve röportaj içeriği hakkında gerçek yazarın hiç bilgisi yokmuş. Ayşe Arman, yayınevi ve Secret kitabı yazarı ve ilgili kişilerle olay incelenecektir. Olay nasıl sonlanır bilemiyorum.

Bilinmiyor, ancak yazar için sıkıntılı bir durum. Kendisine geçmiş olsun diyorum.
Ayşe Arman’ın seveni ve sevmeyeni olabilir, ama ben yazılarını ilginç bulur ve düzenli okurum. En çok da yaşamayı seven kadın haliyle ve güzel kızını anlattığı için ilgi duyarım sanırım.

Yaşamda her şey insanlar için, daha neler olacak bakalım:) mutlu günler diliyorum.
Kaynaklar

http://www.hurriyet.com.tr/yazarlar/6767931.asp?yazarid=12&gid=61

http://www.milliyet.com.tr/content/kadin/kad016/resim/kadin03.jpg

 
Toplam blog
: 196
: 6404
Kayıt tarihi
: 30.03.07
 
 

Uzman doktorum, kendimi bildim bileli çalışıyorum. Kendi adıma  yaşamdan beklentim, huzurlu ve ko..