Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Ağustos '09

 
Kategori
Mizah
 

Ayşe Arman'a mektup

Ayşe Arman'a mektup
 

Sevgili Ayşe,

Sana yalnızca adınla hitap etmemden rahatsızlık duymadığını umarak mektubuma başlıyorum. Yıllardır seni okurum, severim, beğenirim, hatta itiraf etmeliyim ki tarzımın şekillenmesinde katkıların büyüktür. Tabi tek katkısı olan sen değilsin ama örnek aldığım yazarlardansın. Bu mektubumu yazıyorum çünkü sana söylemek istediğim bazı şeyler var.

Herşeyden önce kem gözlerle değil ama hafif bir kıskançlık içerisindeyim sana karşı. Hatta baya baya kıskanıyorum ama işte bastırmaya çalışıyorum. Kıskanıyorum çünkü kocayı buldun, fıstık gibi kızın oldu, Dubailerde yaşıyorsun, severek yaptığın bir işten para kazanıyorsun ve mutlusun. Yok yani Allah her daim böyle güzellikler versin de bana da versin. Tamam yıllardır emek verdin, kolay olmadı bunları elde etmen ama sıra bana geldi be Ayşeceğim… (bak böyle daha samimi oldu, sanki samimi olunca “peki Gabi gel yerimi sana bırakıyorum” diyecekmişsin ya)

Diyorum ki bence sen artık kitap yazmalısın, gazetenin bir köşesinde yazarak harcama bu yeteneğini. Bunun meali de: O köşeyi bana bırak Ayşe!!!

Şu “giyinik” olmayan pozlarını beğendim, vallahi bunu sana yaranmak için söylemiyorum çok beğendim. Ayşe Arman'ın köşesini kapmak için bu pozları verir miyim bilemiyorum, önce köşem olsun sonra düşünürüm:P

Kısacası sevgili Ayşe, tüm bu sözlerim seni ne kadar çok sevdiğimi ve beğendiğimi anlatıyor bakarsan. Bakma sen köşeni kapmaya niyetlendim o başka, ama insan örnek aldığı birinin yerine geçmek ister haliyle.

Olur da bir gün köşeciliği bırakmaya niyetlenirsen sakın beni unutma, “benim varisim gabi’dir “de yap bana bir kıyak.

Seni öpüyorum bol bol…

Yüzsüz ve kıskanç Gabi

 
Toplam blog
: 125
: 1808
Kayıt tarihi
: 24.05.07
 
 

Bir gün elle tutulabilen, mürekkep kokusu içine çekilebilen GERÇEK bir gazetede köşe yazıları yaz..