Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Temmuz '12

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Ayşe Arman için kısa bir övgü …

Ayşe Arman için kısa bir övgü …
 

Dostu da çok düşmanı da… Hakkında her şey söyleniyor… Olumlu ve olumsuz ne varsa sıralanıyor adının ardından… Ama kim ne derse desin, hakkında ne söylenirse söylensin, Ayşe Arman benim için hem çok başarılı bir gazeteci hem de son derece sempatik ve enteresan bir karakter…

Yıllardır gazetecilikteki çizgisini yükselten bir profesyonel olarak, her tür övgüyü hak ediyor anasının ak sütü misali… Son dönemde bir çok polemiğe meze yapılmak istendi, hakkı yendi ve işi için eleştirinin en acımasız dozları denendi… Yine de bana mısın demedi Ayşe Bacı…

Her röportajında kendisini daha bir aştığını ve olabilecek en kaliteli tepkileri aldığını gözlemledim… Hatta 40 yaşımın gençliğinde ( ! ) hala onun gibi olmayı istediğimi de söyleyebilirim, bana yöneltilebilecek tüm eleştirilere rağmen…

Şimdi bunca yağı ve poh pohlamayı neden çektiğimi soracaksınızdır büyük ihtimalle… Sizi hiç yormayayım, hemen açıklayayım nedenini… Son dönemde bulunduğum şehre bir çok ünlü isim geliyor ve vaktim olsa onlarla röportaj yapmak için yanıp tutuşuyorum…

Ben de amacımı gerçekleştiremesem de, sanki onlarla konuşmaya hazırmışım gibi, sorularımı belirliyorum tek tek… Yaptığım araştırmalarda, röportaj için düşündüğüm ünlülerle en açık sözlü konuşmaların Ayşe Arman ‘ ın da içinde olduğu birkaç nitelikli yazar veya gazeteci tarafından gerçekleştirdiğini görüyorum…

Onun tarzını soracağım sorularda örnek olarak alıyorum… Bu sayede röportajlarımın teması o kadar keskinleşiyor ki anlatamam… Ama nedense basın dünyası böylesi usta işi sonuçlara rağmen, kendisini hiç mi hiç takdir etmiyor ve hakkını ödemiyor Ayşe Arman ‘ ın…

Ver sopayı ver sopayı misali, Allah ne verdiyse ve ellerinde ne varsa, gözleri dönmüşçesine saldırıyorlar kendisine… O güne kadar üstesinden geldiği çetin işlerin hiçbirini değerlendirmeye almadan haksızca hatta hunharca saldırıyorlar… Ne kadar vahşi bir dünya şu basın alemi, aklım hayalim almıyor…

İşte, kısaca ve özetle : Bilmem açıklayıcı olabildi mi sözlerim acaba?.. Sırf o sinir harbimi dile getirmek ve içimdekileri döküp rahatlayabilmek için yazdım bu satırları…

Benim nacizane tavsiyem, eğer siz de kameraların yada objektiflerin önünde olan değerli isimlerin hayatlarına, kısa süreliğine de olsa misafir olmak istiyorsanız, bir yolunu bulup bu işi Ayşe Arman ‘ ın röportajlarıyla yada yazılarıyla gerçekleştirin… İnanın pişman olmayacaksınız…

Sevgi ve Saygılarımla… Fırat ÖÇAL

www.hayatveinsan.com/ayse-arman-icin-kisa-bir-ovgu/

 
Toplam blog
: 700
: 694
Kayıt tarihi
: 24.03.11
 
 

Üniversite mezunu, eğitim alanında çalışıyor, yazı çalışmaları yapıyor, hayata ve insana dair cid..