Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Ağustos '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Ayşe hanımlar 3G’ye geçmiş, yoksa siz hala...

Ayşe hanımlar 3G’ye geçmiş, yoksa siz hala...
 

“Teknolojiyi kullanmak lazım!”

Son günlerde ağız birliği etmiş gibi herkes aynı şeyi söylüyor, televizyon kanalları cep telefonu ile görüntülü röportaj yapıyor, 3G anlatıla anlatıla bitirilemiyor...

Bir de bizim Issız Adam’ın oynadığı yaratıcılıktan uzak reklâm filmi var...

İşadamı gemide, çalışmalar laptopda, toplantıya on dakika kalmış.

Haydi, gel de çık işin içinden...

Daha önce ne yapıyordu bu adam?

Lokantası vardı en son, sonra ne oldu bilmem, krizden, ya da sigara yasağından etkilenmiş olmalı ki, kravatı takmış, başka işe girmiş... Takım elbisesi de üzerine bol geliyor üstelik ödünç müdür nedir?

“Reklâm” dedim de Pepsi’nin Seda Sayanlı reklâmları için ne düşünüyorsunuz yahu?

Tamam, Coca-Cola Müslüm Gürses’i reklâm filminde oynattı ama Bır bır bılattı adamı kardeşim, kendi vizyonunu Müslüm Gürses’e yükledi...

Seda Sayan’ın oynadığı reklâma televizyonda denk geldiğim zaman nedense kendimi sabah programında hissedip kanal değiştiriyorum!

&&&

3G nedir, ne işe yarardan çok üzerinde durmamız gereken soru şu;

Bizim işimize yarar mı?

Başımıza ne geliyorsa; ihtiyaçlarımızı ve isteklerimizi karıştırmamızdan, çabuk gaza gelmemizden geliyor.

Üzerine caka yapmayı da seviyoruz...

Horozumuz oluyor, ibikli oluyor lakin ötmüyor işte...

O yüzden kredi kartları borçlarına saplanıp kalıyoruz!

O yüzden banka kredisi ile aldığımız iki katlı evin, son model arabanın taksitlerini ödeyemiyoruz!

O yüzden iki yakamız bir araya gelmiyor...

Atlıyoruz yahu! Her şeyimiz olsun istiyor, sonunda evdeki bulgurdan da oluyoruz!

&&&

3G’ye geçmeniz için önce telefonunuzun bu teknolojiye uyumlu olması gerekiyor...

Benim ki değil... Geçenlerde uyumlu bir telefon almak için, eskisini satmak istedim...

500 TL sayıp aldığım telefona 50 TL verdiler...

Üstelik benim emektar, çift hatlı!

&&&

Cep telefonundan konuştuğumuz kişinin sıfatını görmek bize ne kazandıracak?

“ Aşkım geceliğini giymişsin, pembe ayılı çok güzeeel”

“ Sen çıplak mı yatıyorsun canım?”

“ Genelde annemin aldığı ipek pijamalarımı giyerim ama çok sıcak bu gece, o yüzden donumla uzanıverdim”

“ Bakayım!”

“ Sen de çok terbiyesizsin kız! Ben sana geceliğini sıyır diyor muyum?”

“ Anlaşalım o zaman, sen...”

&&&

“ Hilmi görüntülü aradım neden açamadın?”

“ Toplantıdayım aşkım o yüzden...”

“ Kapat, görüntülü ara beni... Toplantının yapıldığı salonu gözlerimle görmek istiyorum... Hilmi alo alo Hilmi... Kapattı...”

&&&

Asgari ücretle geçinmeye çalışıyorsanız ve eviniz kira ise, iki de okula giden çocuğunuz varsa, cep telefonundan maç izlemek sizin de hakkınız!

Geçin 3G’ye, teknolojiyi kullanın, takımınızın attığı golleri kaçırmayın!

Balıkçısınız; küçük bir kayığınız var sabahleyin erkenden denize açılıp evin nafakasını çıkartmaya çalışıyorsunuz... Denizin ortasında borsayı takip etmek sizin de hakkınız değil mi? Geçin 3G’ye, teknolojiyi kullanın borsada neler olup bitiyor kaçırmayın!

Ev hanımısınız; Ayşe hanımlar 3G’ye geçmiş, yoksa siz hala...

 
Toplam blog
: 1280
: 1114
Kayıt tarihi
: 09.08.06
 
 

Deniz tutkunu.Amatör kıyı balıkçısı. Aynı Şarkı ve Ilık Havada Hoşça Kal adlı kitapların yazarı ..