Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Haziran '12

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Ayşe ile Ali

Kızın kocaman elâ gözleri vardı. Anlamlı bakışları, uzun kirpikleri ve güldüğü zaman gözlerinin de gülmesi etkileyiciydi. Sakin insanlar vardır, iddialı giyinmez, sessiz konuşur, hafifçe tebessüm ederler. Sakin bir kızdı o da. Gayet sıradan ama bir o kadar şık giyinmişti. Uzun saçlarını gelişigüzel topladığı çok belliydi; ama sanki saatlerce uğraşılmışçasına düzgün duruyordu. Güzellik uğruna hiç bir iddiası olmamasına ve kimseye aldırış etmeden sadece önüne bakmasına rağmen dikkatini çekiyordu kalabalığın. Öyle ki, metro gelip de tam karşıma oturana dek ben de izledim gözümü ayırmadan. Yanında kendisini çok sevdiği her halinden belli olan bir erkek vardı. "Kolları yürümesine bile izin vermeyecek kadar alışveriş torbalarıyla dolu olduğuna göre, kıza kıyamamış belli ki" diye geçirdim içimden. O da benim gibi gözünü bir an olsun ayırmıyordu kızdan. Sürekli bir şeyler anlatıyor, kızın gülümsediğini gördükçe daha bir iştahla devam ediyordu. Kız elini kaldırıp saçını arkaya atınca fark ettim. Evliydiler.
 
Nazarım değer mi diye düşünürken indim metrodan. Yüzümde tebessüm vardı Erman'ı ararken...
 
Bana evliliğin anlamını yeniden düşündüren o 2 insanı bir de yazıya döküyorum. Algıda seçicilik dedikleri bu mudur, yoksa yanımda oturan teyze de şu sıralar torununa mı anlatıyordur onları..bilmem.
 
Bayram alışverişinden dönen 2 mutlu insana atfederek:
İyi bayramlar herkese!
 
Toplam blog
: 5
: 751
Kayıt tarihi
: 25.06.12
 
 

Bir yaz günü dünyaya gelmiş ve sadece gözünü açtığı topraklarda yetişebilen çiçeğin ismini almışt..