Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

18 Mayıs '07

 
Kategori
Mizah
 

Aysel Gürel ve Bloger aşkı

Aysel Gürel ve Bloger aşkı
 

Ve.....................................
Bloger aşkı
Kim mi?
Açıklıyorum!
Bizden MB. Ailemizden
Çok sevdiğimiz biri
Ve çok başarılı bir yazar
Bizler onu çook severek okuyoruz
Yakın da bangırr bangırr kitapları satış rekorları kıracak
İnşallah
Evet.
O bizden biri.
Adı neydi ya sahi çocuklar?
Hah hatırladım
O bizim, Gül Ali'miz
Ali Gülcü................ :)

Açılsın bakalım şu dedikodu perdesi

Ali ve Aysel çok cici bir çift. Bizim üst katta oturuyorlar. Şu an ikisi de çok mutlu ve bahtiyar.. Neden derseniz ikisi de modaya uymuşlar ve evlilik öncesi hayatlarını yaşıyorlar da ondan..

Haydi darısı diğer bekarların başına...

Aman kendileri duymasın sakın. Bizden sesleri pek bi net duyuluyor da..

Bayılıyorum onların bıdı bıdı konuşup sevişmelerine. Hele de gece yarısından sonra, seslerinin rengi nasıl değişiyor bir duymalısınız komşular..
Ama gece yarısı öncesi konuşmalarını aktarabilirim ancak sizlere, malum rütük engeli… Hem gece yarısından sonrakiler poşetli bloglarım da sunulacak okuyucuya…

Lafı çok mu uzattım?

Hadi gelin. Hem anlatıp hem yazıyorum bütün mahalle okusun diye.. Onlara duyurmak yok amma haa billahi de küserim tallahi de konuşmam..

Akşam oturmuşum yalnız başıma, televizyon da avrupa yakasını izliyorum. Bir de baktım bizimkilerin konuşmaları geliyor yukarıdan…

- Aliii, kuruyemişleri gördün mü?
- Yediiim.
- Eee akşam Müjde’lerin getirdiği kurabiyeler?
- Onları da yedim.
- Yaa kolayı göremiyorum?
- İçtim.
- Boşan da semerini ye Ali'm. Bak burada ki çukulatayı yiyorum ona göre..
- Yiyemezsin kiii yaladım ben onu.

- Aliii, bu çay bardakları nerede? Yine yürümediler ya?
- Ulan Aysel, birde evin kadını olacaksın, hayret bir şey yaa!!!
- Ya söylesene sen
- Tuvalete bak rezarvuarın içindeydi en son.
- Ee hani, yok burada..

- Aliii ojemi gördün müü?
- Aysel’cim ben sürüyorum şimdi hayatım bir dakika. Hııhh kurusun şöyle rütuş yapıp vericem..
Manyak mısın kızım sen? Nereden biliyim ben senin ojeni...!

- Aliii bu fırın nasıl açılıyordu???
- Açıl susam açıl diyorsun açılıyor. Ayseel beni delirtme.

- Saçımı boyadım nasıl olmuş?
- Bak buna benzemişsin.
- Yaaa utanmadan bide ne diyosun
- Öyle mi dedim pardon ona hakaret etmişim..
- Alii yaa

- Baak kaşlarımı aldırdım nasıl olmuş
- Yuh. Alna bak. Atatürk hava limanı gibi
- Böööhüüüü sana da bişi beğendirmekk

- Ciyaaak örümceekkkk Aliiiiiccciiimmmmm!
- Spidermanın posterini odana asarsın ama çok seksi bulup..

- Aliii saç kurutma makinesini gördün mü canikooomm
- Valla tost makinesiyle sevişiyodu en son.
- Bir kerede doğru cevap ver be Ali yaaa
- Tamam. Ben yedim.
- Bak buna inanırım işte

- Kimdi o ?
- Kim kimdi?
- Arayan
- Ne zaman?
- Demin telefonda konuştuğun adam kimdi diyorum lafı dolaştırma
- Süleyman'dı
- Hımm. Süleyman senin 1.90'a 90 bir erkeğin olduğunu biliyomu?
- Ee bilmese de olur fena mı?
- Hımm.

- Biricik Aysel’im benim, dünyanın en güzel kadını, aşkım, canım.
- Su getiremem Ali. Bu saatten sonra sana sofra da kuramam börekte yapamam.. Sakın isteme! Kahve de yapamam. Lütfeeenn diyooruummm
- Allah cezanı vermesin Aysel. Bana bak kadın. Neden birlikteyiz o zaman haa? Neden aynı evde ve aynı yatağı paylaşıyoruzzz??
- Kalk çabuk yemek ısıt bana. Hadi kos kos kos fırla..
- Ya Ali yaa bi günde kendin hazırla şu yemeğini yaaaa.. Eyy Allah'ım yarebbim. Paris Hilton gibi kadınım bana hizmetçi muamelesi yapıyor yaaa. Alınıyom ama yaaa
- Ayseeell dediiiim. Bana bak. Seni son kez u ya rı yo rum yoksaaa
- Aliii ne bağırıyosun öyle bana? Bütün mahalleli bizi okuyor görmüyor musun? Hem sen ne biçim uyarıyorsun beni?
- Bana bak Ayseeell. Yoksa sen benle artık yatmak istemiyor musun?? Haaaa????
- Alii hayatım, dolma mı tavuk mu pilav mı?



Bana öyle bakmayın. Bende bilmiyorum o gece Ali’nin ne yemek yediğini… :)

Sevgili Ali Gülcü kardeşimin engin hoşgörüsüne inandım ve ona sığındım.

Sizleri MB. Ailemi seviyorum.

Okuyan gönüllere sevgim saygımla..

Sabiha Rana

Aysel Gürel ve bloger aşkı 2. baskı: http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=93048

Fotoğraf: Hürriyet Gazetesi

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..