Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Mayıs '07

 
Kategori
Magazin
 

Aysun da bizi öpecek mi.?

Aysun da bizi öpecek mi.?
 

Kutu kolayı açtım.

Dudakları öne doğru uzattım.

Aysun Kayacı’nın gelip bana vantuz gibi yapışmasını bekliyorum………

Gelen giden yok..

Demek ki yeterince içmedim.

Bir fırt daha alıyorum…

Dudakları yine öne doğru uzatıp, bekliyorum..

Hafif yalanma halindeyim..

Heyecandan titriyorum..

Gözlerim kapalı.

Kalbim yerinden çıkacak gibi.

Saniyeler saatler gibi..

Terlemeye başladım işte.

Heyecanlandığım zaman; terliyorum.

Kanımdaki adrenalin oranı yükseliyor.

Hissediyorum.

Şekerim çıktı..

Tansiyonum düştü.

Reklamdaki adamlardan benim neyim eksik..

Onlara gelen, bana da gelir.

Yukarda Allah var.

Ben o çocuklardan daha yakışıklıyım..

“Ali gel reklam filminde oyna” deseler.

Senaryoyu okuduktan sonra, beleşinden oynamasam, adam değilim.

Kutu bitmek üzere

Ayakta durmaktan yoruldum..

Gelmeyecek anlaşılan…

Bacaklarım beni taşımıyor işte
Gözlerim karardı.
Gelmedi.

Uffffffff….

Kendimce bir plan yapmıştım..

Kutuyu açınca Aysun gelecekti..Beni öpmeye başlayacaktı.

Kolayı ben yavaş yavaş içecektim.

Kutu bitince;

O Tam gitmek üzereyken..

“Dur Aysun” diyecektim..

“Devam edelim, dolapta iki buçuk litre daha var”

Foto: http://www.haberler.com

 
Toplam blog
: 1280
: 1114
Kayıt tarihi
: 09.08.06
 
 

Deniz tutkunu.Amatör kıyı balıkçısı. Aynı Şarkı ve Ilık Havada Hoşça Kal adlı kitapların yazarı ..