Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Eylül '11

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Ayva

O değil de;

İstanbul Boğazı bıraktığım gibiydi. Yine harikaydı.

Hava biraz rüzgarlı olmasına rağmen deniz sakin görünüyordu. Martılar yoktu. Neden yoktu içime dert oldu.

Deniz tüm ihtişamıyla karşımda duruyordu. Çerçeve gibiydi...

O değil de;

Bugün ayva tatlısı yiyecektim denk gelmedi. Hasan Usta sağolsun fırında sütlaç yapmış bende kıramadım yedim.

Eski bir tarihte ( 7+) yeğenim Ahmet’le kıpkırmızı ayva tatlısının ayva tatlısı olduğu konusunda ortak bir karara varamamıştık. Tadımız kaçmıştı da bizde yememiştik.

Bugün yeğenim Eren beni aradı. Abisi Ahmet ve anne babası bize gelmeyi düşünmüşler ama ben uzaklardaydım.

Dışarda olduğumu öğrenince Ahmet telefonda, ’ayva tatlısı yemeyi unutma teyze’ dedi.

Demek ki neymiş;

Yeğen Ahmet’le kaçırdığımız ayva tatlısı keyfini ilk fırsatta yakalayacağız. Hatta tüm yeğenlerle gidilip o ayva tatlısı yenecek.

O değil de;

’çerçeve değil resim arıyorum’

O değil de;

İyi bayramlar.

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..