Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Ağustos '09

 
Kategori
Mizah
 

Ayyy yazıkkk :)

Ayyy yazıkkk :)
 



Vallahi acıdım :)

Billahi acıdım :)

Kime mi?

Balcı büyüğümüze tabii ki :)

Niye mi?

Haline acıdım :)

Sen kalk alfabeyi hatim indir, yenkeleri harf harf sırala :)

Her birine ayrı ayrı şiirler yaz :)

Nameler düz :)

Dostu düşmanı çatlat :)

Amaaa...

Azcık sırtın ağrısın hele...

Bulama bir huri sırtını ufalayacak :)

Çok acıdım yaaa :)

O yenkelere hayran hayran bakan...

Abilerine ''Hendeki Hazretleri'', ''Ahşabi Hazretleri'' diyen sayın abiler!

Naapiim ben böyle abiyi :)

Yenkelerin herbirini ayrı ayrı sıralasa kaç yazar :)

Değil mi ki sırtı beli ağrıdığında bir bardak rakısını getirecek...(misal Fahriye)

Bir tepsi nevaleyi düzecek...(misal Naciye)

Teriyle yumuşatacak... (misal Patrisya)

Pamuk elleriyle masajını yapacak...(misal Munise)

Hafiften fasılıyla keyfini getirecek yenke yoksa yanında...

Bütün yenkelerin pervane olması lazım gelirken abinizin yanında yane :)

Yesinler abinizi :)

Bi de sauna alemleri varmış da :)

Hee :)

Tabi tabi :)

Yazsın bakem şiirlerini yine :)

Gördük :)

Sırtı ağrıyınca fizik tedaviye muhtaç olmuş abinin yanında yenke mi olunur :)

Yine kaldı evdeki yengeye :)

Onu ancak yengenin elindeki oklavayla yapacağı bir seans fizik tedavi paklar!

Çok acıdım :)

İçli içli yazmış bi de :)

Ayyy vallahi çok acıdım yaaa :)
 
Toplam blog
: 403
: 1023
Kayıt tarihi
: 13.08.06
 
 

Kendi halinde biriyim, ziraat mühendisiyim. Emekli oldum ve kendi işimi kurdum. İzmir'de yaşıyoru..