Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Ekim '10

 
Kategori
Deneme
 

Az ama öz olsun-4

Az ama öz olsun-4
 

Develi'ye yolunuz düşerse cıvıklı yemeden geçmeyiniz...


-En çok kendimden korkarım; çünkü bana en büyük kötülüğü yapan hep “ben” olmuşumdur.

- En iyi merhamet avcıları zayıf insanlar arasından çıkar.

-İyilik, doğruluk, erdem gibi değerler önceleri insanlar tarafından uydurulmuşlar, sonradan ise bu değerler mutlu yaşamak için insanların vaz geçilmezleri olmuşlardır.

-Yapılan bir eylemin gerisinde düşünce yoksa, o eylemin doğurduğu sonuç ne kadar büyük olursa olsun fazla bir önem taşımaz.

-Bilmeyip de öğretmeye kalkanın bir kaatilden farkı yoktur. Çünkü öldürmek sadece bedeni yok etmek değildir.

-Soru soramıyorsan benimle konuşma; çünkü sözlerin ateşli bir hastanın sayıklamalarından farksız geliyor bana.

-Acı da zevk verir.Yeter ki ondan haz duymayı öğrenmesini bil.

-Hainleri bağışlayarak onların düşmanlıklarını artırmış olursunuz.

-Öfkelendin mi? Birkaç saniye düşün, sadece birkaç saniye lütfen! Onun bir “öfke” olduğunu aklına getir. Göreceksin ki artık eskisi kadar öfkeli değilsin.

-Mezardakilere bir bak! Ellerinde tutmak istedikleri şeylerden hangisine sahipler, kaybetmekten korktuklarından hangisini kaybetmemişler?

-Deniz dibinden inci çıkarmak isteyen, vurgun yemeyi göze almalıdır.

-İftiraya uğrayan bir insanın yeri cennet olmalıdır. Çünkü bu haksızlığı telafi edebilecek başka hiçbir şey yoktur.

-İnsan söylediği midir, düşündüğü müdür, yoksa yaptığı mıdır? Ben çözemedim!

-Eğer bir şeyi gerçekten istiyorsanız, çok istiyorsanız, ısrarla istiyorsanız, o şey mutlaka gerçekleşir. Lütfen istemeye devam ediniz…

 
Toplam blog
: 1081
: 980
Kayıt tarihi
: 30.07.10
 
 

Uzun yıllar çeşitli sitelerde Oruç Yıldırım adı ile yazı yazdım. Dört tane romanım ve çokca da de..