Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Haziran '12

 
Kategori
Şiir
 

Azat olmalıyım

Azat olmalıyım
 

İnternet


İlk sen çektin kılıcı

İlk hamleyi sen yaptın

Acımadın…

Kafa koparıp can aldın

Her şey aşktan

Her şey sevgiden kaynaklandı

Her şey gitti gitti

Yine yalnızlığa dayandı

Kabul…

Zor bir deneyimdi

Zorluklara alışmalıdır beden

Sevgide direnmelidir yürek

Terk edilmeye rağmen

Tamam…

Ağlamaya değerdi

Beklemeye değer

Ama kim biliyor söylesin

Bu acı ne zaman biter

Evet…

Sen olduğun için sevdim ben seni

Bırakıp gitmeyeceğin için değil ki

Yokluğa varlığa bakmaz aşk

Kendi kendine de seversin sevgiliyi

Yıllardır bir galaksiden dünyaya dönme çabasındayım

Artık konuşmak zorundayım

Duyacaklarım da umurumda değil

Bırak beni, azat olmalıyım

İki kişilik yalnızlık ağır

Günlerdir parmaklarımı sayıyorum

Yalnızlığından kurtulup

Yalnız kalmak istiyorum

Kendimi, kendime ispat ettim ben

Gururluyum...

Tuttum yasımı

Ruhum acıdan yararlandı

Şimdi kendimle barışma zamanı

Bütün pişmanlıklarımla yüzleştim

Labirentin bütün olasılıklarını hesapladım

Bırak artık beni

Neredeyse mutluluk, bulmak zorundayım

Konuşmak zorundayım

Ama…

Bırak beni önce

Azat olmalıyım

http://www.youtube.com/watch?v=PkfSDxlk29c

 
Toplam blog
: 271
: 606
Kayıt tarihi
: 16.05.08
 
 

Güzel sanatlar fakültesi Müzik bölümüne gitmeme rağmen, fakülte sonunda yıllardır yaptığım turizm..