Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Ekim '10

 
Kategori
Futbol
 

Azerbaycan futbolu için bir milat,bizim için elveda 2012 Avrupa Şampiyonası

Azerbaycan futbolu için bir milat,bizim için elveda 2012 Avrupa Şampiyonası
 

Daha önceki başarılarının üstüne gün geçtikçe daha fazla koyması gereken milli takım gün geçtikçe geriye gidiyor. Ne yazık ki şerefli mağlubiyetler serisi yeniden başlıyor gibi. Almanya yenilgisi kabul edilebilir bir yenilgiydi, ancak ortaya konan mücadele kabul edilebilir değildi. Hiddink efendi Almanya maçı sonrası dünya sıralamasında 3. olan bir takıma yenildiğimizi söylemişti peki dünya sıralamasında 102. sırada olan Azerbaycan yenilgisine ne mazeret bulacak çok merak ediyorum.

Türkiye'nin kötü oynadığı günleri hepimiz gördük yalnız bu kadar ruhsuz, ne oynadığını bilmez bir Türkiye ben daha önce izlememiştim. Duran toplardan gol yeme hastalığı hala devam ediyor. Ne yazık ki oyuncularımız duran toplarda hala adam markajı uyguluyorlar. Azerbaycan'ın bir korneri sırasında neredeyse 10 oyuncu kalenin içine girmişti. Oyuncu seçimlerine değinmek istemiyorum bile. Kimlerin seçilip kimlerin seçilmeyeceği sanki yıllar öncesinden belirlenmiş. Almanya maçının yıldızı Özer'in ilk 11 de olması, Nihat'ın oyuna kurtarıcı olarak girmesi, Tuncay'ın ısrarla oynatılmaya devam edilmesi. Bu oyuncuların kulüplerinde son dönemlerde oynadıkları toplam dakika sayısını merak ediyorum. Maç sayısı demiyorum, dakika sayısı. Sonuçta oynanan rezil oyun sonuç sonrası alınan mağlubiyet hiç de sürpriz değil!

Hiddink büyük umutlarla geldi ama ne değişti? Hiçbir şey. Büyük ihtimalle son durağı Türkiye'yi çalıştırmak olacak, ununu eleyip, eleğini asmış adamdan ne beklenebilir ki? Ülkemizi uluslararası arenada rezil etmenin üstüne ülkemizi futbol olarak "şerefli mağlubiyetler" yıllarına geri döndürmeye çalışıyor ve üstüne para alıyor! "Almanya yenilgisini unutturacağız" demişti Hiddink efendi. Haksız da sayılmaz, unuttuk gerçekten, adam işini biliyor.

 
Toplam blog
: 6
: 599
Kayıt tarihi
: 05.09.10
 
 

1989 doğumluyum, Makine Mühendisliği öğrencisiyim. Basketbol ve futbol ile ilgileniyorum. Fırsat bul..