Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Eylül '20

 
Kategori
Blog yazarları tartışıyor!
 

Azerbaycan'ın Yanındayız

Ermenistan

Dağlık Karabağ’a saldırarak

Savaş yarattı

Karşılığında da karşı saldırı gördü

 

Daha önce

Azerbaycan ülkesine ait olan

Şimdi elinde olan yerleşim yerlerini

Azerbaycan’ın geri almasına neden oldu

 

Ermenistan

Benim gördüğüm kadarıyla

Çok çirkin

Çok yakışıksız

21. yüzyıla hiç yakışmayan

Bir yüzsüzlük yaptı

Boşu boşuna

Birçok genç insanın ölümüne sebep oldu

 

Bu

Ermenistan denilen devletin yetkilileri

Hiç mi

Akıl nedir

Mantık nedir

İnsanlık nedir

Konusunu ele alıp sorgulamıyorlar

Anlamıyorum bir türlü

 

Durmadan

Ama durmadan

El altından bizimle uğraşıyorlar

PKK terör örgütünü destekliyorlar

Türkiye’ye sıkıntı yaşatmaya çalışıyorlar

 

Asala denen terör örgütünü kurdurdular

Yıllar önce

Bu örgüte

Dış ülkelerde bizim Büyük Elçiliklerimize

Zulüm saldırıları yaptırttılar

Sonuç alamadılar tabii

Asla da alamayacaklar

 

Şimdi

Bu Azerbaycan saldırıları da

Ermenistan’a bir yarar sağlamayacak

Türk olduğum için söylemiyorum bunu

Sadece ve sadece

Akıl ve mantık gereğince söylüyorum

 

Durum bu olunca

Ben diyorum ki 

Bu Ermenistan Devleti

Delirmiş olmalı

Olmayacak bir iş için insanlığa

Birçok can kaybı yaşatmak

Vahşettir

 

21. yüzyılda

Bir Devlet Çeteleşemez

Çeteleşmemeli

 

Bugünlerde yapılacak iş

Yasal yollarla hak aramaktır

Yasal ve saygın yollarla diyelim buna

 

Haksızlığa uğramışsan

Ya da böyle olduğuna inanıyorsan

Alırsın eline delilleri

Gidersin ilgili kurum ve kuruluşlara

Yaparsın başvurunu

Takip edersin efendice

Haklıysan sonuç sana yarar

Haksızsan oturursun kıçının üzerine

Bu iş böyle olur biter

 

Etin yok butun yok

Kalkıyorsun efeliğe

 

Ben derim ki

Kendine gel ey kel kafalı Ermenistan

 

Geçmişte

Anadolu’muzda denedin bu sersemce kalkışmayı

Yarılmadık başın kırılmadık kanadın kalmadı

 

En sonunda

Birçok Ermeni Yurttaşımızı bin bir çile içinde

Anadolu’muzdan kovdurdun gitti

 

Bunları unutma

Unutma ve otur oturduğun yerde

 

Yeniden

Birçok insanın kanına girme

İşin doğrusuna gel

İşin doğrusu

Barış içinde komşuluk ilişkileri kurup

İnsanca yaşamaktır

İnsanları yaşatmaktır

 

Benden bu adar

Umarım sözlerim yerini bulur

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..