Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Aralık '17

 
Kategori
Güncel
 

Azgelişmiş Ülkelerde İnsanların Haklarını Alamaması Normal

Azgelişmiş Ülkelerde İnsanların Haklarını Alamaması Normal
 

Dikkat edilirse haksızlık konusunda ona buna fazla yüklenmiyorum çünkü bir ABD, Japonya değiliz; ne var ki neyi versinler!

İnsanlar düşünmeden eleştirir; cahil, vicdansız, hakkımızı alamıyoruz, alıyorlar çalıyorlar vs. vs.

İyi de ülke bu, cahil diyorsun, doğru; cahil ne yapacaksın!

İnsanların kötü niyeti ayrı konu ama tek neden bu değil, varlıklı bir ülke miyiz?

Yok kardeşim, herkesin hakkını dağıtalım ama yok işte! E birileri yiyormuş! Kapısında kangal bağlı giremiyorum ki içeri, sen girebileceksen buyur! Yani bana haksızlık eleştirisi yapma!

Başka bir ülke olmak zorundayız… Kapitalizm devam edecekse 100 üreteceğiz, 90 onlara, 10 bize kalacak. E bugün 10 üretiyoruz 9 onlara 1 bize kalıyor. Kapitalist düzende hakkını zaten alamazsın; 90’a 10, 9’a 1, alışacaksın! Nasıl olur deme, kapitalist düzen bu!

Görüyorsun zengin olursak payım 1 yerine 10 olacak, bana ne onun payı 9 yerine 90 olmuş! Adalet arama, payına düşene bak. Amerikalı patronun trilyonu varsa hiç değilse sokaklardaki köpeklerin kemirdiği kemik de etlidir!

Demem o ki ağaları zengin edeceğiz bize de bir şeyler düşecek…

Dünyada başka düzen yok zaten… Yapabilirsek patronu zorlayıp payımızı yükseltmeye çalışacağız, 90’a 10 değil de 70’e 30 olsun falan… Yarısı senin yarısı benim demezler, yok böyle bir şey. Herkes de patron olamayacağına göre, onun kapısında kangal varsa biz de kapımıza bir çomar bağlayacağız!

Düzen partileri 9’a 1’e razı ve siz de razısınız. Ben görüyorum mücadele falan hikâye, en devrimciniz bile razı; bir tek Kerim Korkut razı değil. Olmayacak işler peşlindeler, yok patronluk kalkacakmış da, herkes eşit olacakmış da… Hadi ya! Siz giderken ben geliyordum! Bu ülkede Kerim Korkut dışında gerçek bir devrimci yok.

Zengin alacağını alsın gerisi bize kalsın, yapacağımız tek şey pastadaki payımızı arttırmaya çalışmak.

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..