Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

08 Ekim '09

 
Kategori
Dünya
 

Azıcık sperm aklıyla nereye kadar?

Azıcık sperm aklıyla nereye kadar?
 

http://www.purpleflavor.com/images/super_sperm2.jpg


Spermdeki madde gençlik aşısı mı?

Ben nereden bileyim kardeşim? Allah bilir!...

Geçenlerde ''Sperm mükemmel krem'' (http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=204911) diye, okuyup öğrendiklerimi sizlerle paylaşayım dedim. Az kalsın beni ''Ergonokon'dan'' tutuklıyacaklardı. Yukarıdaki linke kazara ''TIK'larsanız'' ve yorumları okursanız ne demek istediğimi şıp diye anlarsınız..

Böyle zor bela zamanlarda Allah'ın verdiği, şükür ettiğimiz akılla bir şeyler söylüyorsak en azından önce Allah'ın verdiği akıla saygı gösterip okuduktan sonra ''hım'' deyip, düşünmek lazım.

Burada Kazım'a bir şey lazım değil.Bize lazım.

Rahmetli ninem hep derdi. ''Kızım sokma akıldan bir şey olmaz!'' diye!

Dün bana, kendi akıl ve fikirleriyle itiraz eden beyinler aşağıda ki haberi iyi okusunlar şimdi.

Evet. Hep dediğimiz gibi. ''Millet aya biz yaya.''

Şimdi millet ayı geçti.

Ne yaptı?

Spermi seçti.

Neden?

İnsan zaten spermden meydana gelmişti.

Bu demek oluyor ki, insanın yaşamasıyla ilgili her türlü şifreler spermlerde gizli.

Bu hayvanlar için de geçerli..

Kim diyor bunları.

Ben diyorum!

Nasıl diyorum!

Yüce Allah'ın bana nasip ettiği akılla diyorum!

Kendiniz bilirsiniz isterseniz aşağıda ki haberi en azından size verilen akıla saygıdan anlamaya çalışarak okuyun...

Spermdeki madde gençlik aşısı mı?

AVUSTURYA’DA bulunan Graz Üniversitesi tarafından yapılan son araştırmaya göre, spermde bulunan ve “spermidin” adı verilen bir bileşik, hücreleri hasar görmekten koruyarak yaşlanma sürecini yavaşlatıyor.

Vücuduna spermidin takviyesi yapılan meyve sineklerinin, diğer meyve sineklerine oranla yüzde 30 daha uzun yaşadıkları ortaya çıktı. (Milliyet)

Şu okuduklarınızı ben demiş olsaydım şimdi kıyamet kopmuştu.. Allah'tan Avusturya'lı araştırmacılar demiş de Milliyet.com.tr'de bize haber vermiş...

Hadi biz uyumaya devam edelim..

Melekler yüreğimizden öper nasıl olsa..

Ben Sabiha Rana Rana

''Melekler yüreğinizden öpsün'' İletişim: sabiharana@sabiharana.com

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..