Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Temmuz '12

 
Kategori
Haber
 

Aziz Nesin'i Anma Pikniği

Aziz Nesin'i Anma Pikniği
 

alıntı


Nesin Vakfı'nın İstanbul Çatalca'da bir çiftliği vardır. Çiftlikte vakfın eğitim öğrenimini üstlendiği kimsesiz ve yoksul çocuklara uygun görevler verilerek çevre ve doğa bilincini vermek amacı yanında çocukların tarımsal üretim becerisi kazanmaları da sağlanmaktadır. Bu yüzden bir çevreci ve doğa sever olarak ben bu tür etkinliklerin çocuklu katılımla desteklenmesini arzu ediyorum. Tabi ki önce haberdar olabilmek gerekiyor. Nesin Vakfı'nın eşe dosta duyurulmasını istediği daveti ben de Milliyet Blog'da sizlerin bilgisine ve ilgisine sunuyorum.

"Sevgili Dostlar,

Aziz Dedemizin ölüm yıldönümü vesilesiyle her yıl Temmuz'un ilk cumartesi günü anma pikniği düzenleriz. Bu yıl da yine ilk cumartesi günü, yani 7 Temmuz’da Aziz Dedemizi anacağız. Öğle saatlerinde başlayacak pikniğimize tüm dostlarımızı bekleriz.
 
Bizi büyüten dedemizi matem havasında değil, tam tersine bir şenlik havasında anacağız. Eminiz o da böylesini isterdi.

Pikniğimizi önceki yıllardan farklı olarak bu yıl çiftligimizde (Çatalca'da) gerçekleştireceğiz. Bu vesileyle Vakfimızı etiyle, sütüyle ve çeşitli ürünleriyle besleyen çiftligimizin sakinlerini de tanımış olursunuz.
 
Biz de birşeyler sunacağız elbette ama siz yine de yiyeceğinizi içeceğinizi eksik etmeyin.

Pikniğinizle, sazınızla, sözünüzle; neşenizle gelin lütfen. Tabii eşinizi dostunuzu da unutmayın.

Taksim AKM önünden saat 12’de servis kalkacak."

Görüşmek dileğiyle hepimizden sevgiler.
Süleyman Cihangiroğlu
www.nesinvakfi.org  

 
Toplam blog
: 363
: 1765
Kayıt tarihi
: 04.08.08
 
 

Parasız yatılı Darüşşafaka Özel Lisesi'nde iki yılı hazırlık sınıfı olmak üzere yedi buçuk yıl ok..