Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Eylül '11

 
Kategori
Futbol
 

Aziz Yıldırım Özgür Kalınca, Fenerbahçeli Kadınları Maça Davet Etmeli!

Aziz Yıldırım Özgür Kalınca, Fenerbahçeli Kadınları Maça Davet Etmeli!
 

Fenerbahçe Şükrü Saracoğlu Stadı,  dün tarihi günlerinden birini yaşadı.

Fenerbahçe’ye “olumsuzluk”lar yaşatan TFF, bu tarihi günle bir “ilk”e de imza attı. “Seyircisiz maç” cezasını “kadınlara ve çocuklar için maç”a çeviren TFF, Saraçoğlu’nu tümden dolduran kadınlar ve çocukları sevindirdi.

Ama biri kendi kalesine, öteki Manisaspor kalesine, toplam iki gol atan Fenerbahçe, tribünleri sonuç bakımından sevindiremedi.

Saracoğlu’nu dolduran, kuyruklarda saatlerce bekleyen kadınlar ve çocuklar, Başkan Aziz Yıldırım’ı da oldukça duygulandırdılar.

Azizi Yıldırım, Metris’ten avukatı aracığıyla yolladığı “Sevdan Beni Terk Etmedi” başlıklı mesaj/ mektup ile tribünleri dolduranlara teşekkür etti.

İşte, Aziz Yıldırım’ın o mektubu:

“Dün, bir kez daha izledim sizleri; genç yaşlı demeksizin bilet için oluşturduğunuz uzun kuyrukları,  formalı gençleri, çocukları, hanımları gördüm. Hep bir ağızdan 'Fenerbahçe' deyişinizi dinledim, Fenerbahçe’ye bizlere verdiğiniz büyük desteği hissettim. Bana bu duyguları yaşatan; Fenerbahçe’nin, büyüklüğü dışında apayrı bir hissiyat, aidiyet, sevgi olduğunu gösteren, tarifi imkansız büyüklükteki taraftarlarımıza teşekkür ediyorum.

Ben; yıllarca bu birliğin, desteğin, aile hissiyatının, kadın erkek; genç yaşlı demeksizin, tek bir fark olmaksızın oluşan sevgi selinin gücü ve bunun daha da büyümesinin hayali ile çalışmış, gecemi gündüzüme katmıştım… Dün hep birlikte bir kez daha bunu başardığımızı gördüm. Fenerbahçemizi el birliği ile nasıl daha da büyüttüğümüzü gördüm…

Başkanlık görev sürem boyunca -13 yıldır-, Fenerbahçem'den ilk kez bu kadar uzun süre ayrı kaldım. Şimdi O'nu uzaktan izlerken O'nu ne kadar sevdiğimi daha iyi anlıyorum, duyduğum o imkansız sevgi sanki içimdeki özlemle birlikte katbekat büyüyor.

Ve ben, Aziz Yıldırım; Biliyorum ki, Fenerbahçe sevdası yaşadığım süre boyunca beni asla terk etmeyecek.”

*****

Metris’ten gelen, duygu yüklü mesaj/ mektup, tarihi günü tamamladı. Aziz Yıldırım’ın Fenerbahçe taraftarıyla nasıl bir bağı olduğunu gösterdi.

Aziz Yıldırım’a ayrıca, bir görev, bir “vefa borcu” ödeme düşüyor.

Aziz Yıldırım, özgürlüğüne kavuştu gün, bir ya da birkaç maçta,  kombineler dışında kalan koltukları tümden kadınlara ve çocuklara ayırmalı.

Fenerbahçe-Manisaspor maçında tribünleri dolduran Fenerbahçeli kadınlar ve çocuklara bundan iyi teşekkür olmaz.

Bu da ancak Aziz Yıldırım’a yakışır.

TURGUT ÇELİK/ Mersin

 
Toplam blog
: 2458
: 2418
Kayıt tarihi
: 10.11.08
 
 

24 Kasım 1944'te İspir'de doğdum. Ankara Kurtuluş Lisesi'ni, Dil ve Tarih - Coğrafya Fakültesi Tü..