Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Temmuz '13

 
Kategori
Futbol
 

Azizim, sen sevsen ne olur sevmesen ne olur?

Fenerbahçe Başkanı olan ( aslında  o da belli değil mahkeme kararı yüzünden )  Aziz Yıldırım'ın  Azerbaycan'da SARI- KIRMIZI ( GALATASARAY ) renge allerjisi olduğunu öğrendim. Sevmediğini biliyordum ama allerjisi olduğunu asla ...

Aziz Yıldırım'ın Sarı-kırmızılı renkte çiçeği bile tahammülü yokmuş!!!!!!

F.Bahçe Başkanı, G.Saray’ın renklerini çağrıştıran bir gazeteciyi statta gördüğünde 3-4 defa ve üstüne basa basa “Sevmiyorum kardeşim bu renkleri sevmiyorum, ne yapayım SARI-KIRMIZIYI sevmiyorum. Hiç sevmiyorum” diyerek tepki göstermiş.

Bu arada Azerbaycan haber sitesi fanat.az, Lankaran-F.Bahçe maçında G.Saray formasıyla stada gelen korner.az sitesi çalışanı Saxavat Gurbanov’un Aziz Yıldırım’dan gelen talimatla güvenlik tarafından dışarı çıkarıldığını öne sürdü. Akreditasyonu bulunan Gurbanov’un taraftarların aldığı bölümden giriş yaparak karşılaşmayı izlediği öğrenildi.  

***************************************************************************

Aziz Yıldırım böyle söyleyince  bir GALATASARAYLI olarak içim burkuldu. Yani siz olsanız ne yapardınız ? Allah için söyleyin...

Ne yaptı ki SARI-KIRMIZI ( GALATASARAY ) renge sahip olan bir takım bunu bilebilmiş değiliz....

En fazla yaptığımız şey sadece şu :  Kendisini dünyanın en şanslı başkanı yapmaktan öteye gitmiş değiliz.

Bunu da şu şekilde gerçekleştirmiş bulunuyoruz..

Aziz Yıldırım, başkanlığı süresince tam 8 TANE GALATASARAY ŞAMPİYONLUĞU GÖREN TEK BAŞKAN OLARAK TARİHE GEÇTİ.

Bu bilen biri için rekordur.

Tabi bu rekorda kendisinin katkısı  çok ama çok büyüktür... Yukarda Allah var, bu olayda kendisinin emeklerini asla görmemezlikten gelemeyiz.

Düşünün rakip bir takımın ( GALATASARAY ) şampiyonluk kupasını kaldırmasını 8 DEFA izlemek zorunda kalıyorsunuz.. Hele bir şampiyonluk kupası  var ki, sahanızda bu kupayı vermemek için stadın elektrikleri dahi kapatıyorsunuz.. Kupayı soyunma odasında alınsın önerileri getiriyorsunuz.

Eeee, insan tabii ki bu renkleri, GALATASARAYIN RENKLERİNİ SEVEMEZ. .

Bu kadar GALATASARAY başkanı gördüm ama hiçbirisi Aziz Yıldırım'ın başarısına asla ulaşmadı.

GALATASARAY'IN klüp başkanları dahi kendi takımlarının bu başarısını tadamadılar.  8 DEFA ŞAMPİYONLUĞU yaşadığı yıllarda GALATASARAY başkanları hep değiştiği için bu başarı 1-2- yılla sınırlı kaldı.

Fenerbahçe klübüne Avrupa'da başarılar diliyorum. Bir TÜRK takımı olarak attığı her gol, kazandığı her puan gelecek senelerde TÜRK takımlarının kupalara daha fazla takımla katılmalarını sağlayacaktır.

NOT: İnşallah bu sene Aziz Yıldırım GALATASARAYIN  9. ŞAMPİYONLUĞU DA GÖREREK TARİHTE KIRILAMAZ BİR REKORA İMZA ATACAKTIR.

UĞUR BOZDOĞAN 23-07-2013

 
Toplam blog
: 31
: 553
Kayıt tarihi
: 20.04.11
 
 

Adım UĞUR BOZDOĞAN. . İşimden arta kalan zamanlarda Türk Halk ve Sanat Müziği dinlemeye ve bildiğ..