Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Carolina Isolabella Özgün

http://blog.milliyet.com.tr/carolinaozgun

31 Mart '08

 
Kategori
Şiir
 

Azlarım çoklarımmış meğer

Azlarım çoklarımmış meğer
 

Kalemim duygularıma esirmiş meğer
İlhamım esmezmiş az çoğalmalara
Azalmış ve çoğalmış yanlarıma
Yetmezmiş dizelerim anlatmaya

Kaç gün oldu esmez başım
Kaç düşünce geçti aymaz aklım
Kaç ses duydu bilmez kulağım
Kaç gönül geçti taşımaz ayaklarım

Sesimi sesler oldum
İklimimi bekler oldum
Taşan bulaşan söze
Sus sus ermiş oldum

Duymam sanır düşman denen
Ben düşmanımı dost bilen
Ne derse kabul eyleyen
Şu saf kalbe iman eden

Söz söze gebe gelirmiş
Dert derde derman edermiş
Sen ne dersen dostum de
Ben benden de senden de geçermiş


31 Ağustos 2006
Carolina Isolabella Özgün

 
Toplam blog
: 144
: 676
Kayıt tarihi
: 21.09.06
 
 

İstanbul'da yaşayan bir levantenim, yeni özler, sözler, gözler tanımayı, farklı bakış açılarını p..