Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Temmuz '10

 
Kategori
Sertifika Programları
 

Azmin zaferi...

Azmin zaferi...
 

internetten alıntıdır.


Çok mutluyum... Bir önceki yazımda, pilates sertifikası ile ilgili üzüntümü sizlerle paylaşmıştım. Şimdi ise; sevincimi paylaşmak istiyorum...

Uzun araştırmalar sonucunda, kendi bütçeme uygun, pilates sertifikası alabileceğim bir yer buldum. İzmir Bornova'da, Pilatesmira adlı bir firma, benim bu konuya ne kadar duyarlı olduğumu ve bu sertifikayı ne kadar istediğimi de göz önünde bulundurarak, harika bir fiyatla beni sertifika programına dahil etti.

19 Temmuz'da başlayacak olan, Pilates Eğitmenliği Sertifika Programına katılmış bulunuyorum...

Sertifikayı almak istediğimi ve alamadığım için bunun üzüntüsünü daha önceki yazımda belirtmiştim. Eğitmen olmak ve pilatesi herkese yaptırmayı amaç edinmiştim, en sonunda başardım...

Temmuz sonu itibariyle, ben de artık pilates eğitmeni olacağım.

Edindiğim bilgileri ve deneyimlerimi burada, sizlerle bizzat paylaşacağım.

İzmir Buca Kent Konseyi'nin bünyesinde, spor faaliyeti olarak, herkese ücretsiz pilates dersleri vereceğim. Bunun da çabası ve çalışması içindeyim. Proje aşamasında olduğu için, ayrıntıları şimdilik yazmıyorum. Sanıyorum eylül ayı itibariyle de, belediyenin ayarlamış olduğu bir spor salonunda, bayanlara ücretsiz pilates ve yoga dersleri vereceğiz.

Bu yazımla, bir şeyi isteyip, alana kadar uğraşmanın ne kadar önemli olduğunu da vurgulamak istedim.

Size naçizane tavsiyem; amaçlarınızdan asla vazgeçmeyin... Hedefe kilitlenin... Asla "olmaz" demeyin, "nasıl başarabilirim" şeklinde düşünün...

Ben bu konuda asla umutsuzluğa kapılmadım, hep araştırdım, "bir yolu olmalı" diye düşündüm ve o yolu buldum...

Bu konuda bana çok ciddi yaklaşan Pilatesmira'ya ve maddi yardımlarından ötürü, sevgili eşim Volkan'a teşekkürlerimi sunarım.

Bana verdikleri manevi destekten ötürü de, bütün blogdaşlarıma sevgilerimi yolluyorum.

Yazımı şu sözlere bitirmek istiyorum; yeme-içme, nefes alma gibi, spor da hayatınızın bir parçası olsun.

Sağlıklı ve zinde günler diliyorum, sevgiler...

SEVİLAY

 
Toplam blog
: 71
: 1912
Kayıt tarihi
: 15.11.09
 
 

32 yaşındayım, evliyim ve yakışıklı bir oğlum var. Profosyonel pilates eğitmeni ve besin destek ü..