Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

02 Kasım '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Azrail'e mesajım var!

Azrail'e mesajım var!
 

MY LOVE ''Benim büyük aşkım''


Şizofrenden Azrail’e!

Kalbimin beynime hükmetmediği bir an dahi hatırlamıyorum!

Kangren olmuş duygularımı altıma aldım ve kavuşmayı unutmuş hayallerimle birlikte güreştim durdum geri zekalı aşkın adaletinde..

Nasıl unutabilirdim ki aşkımın iffetsiz ihanetini.
Kafayı takmıştım bir kere işte bu yüzden yalanların gözlerine lanetli miller çektim..
Oh olsun sana diye..
Sonra da teslim ettim beni kedere…
Çekiştim bana.
Hadi be sende dedim.
Kalbini beynine çekmeyi hiç düşündün mü?
Ve sordum yakamdan tutup, adam yerine koymadığın mantığını hiç buyur ettin mi içeri?
Sana söylüyorum sevgili Azrail.
Şimdi sırası mı can almanın?
Üstüme gelme be meleğim, yolumu kesme yine!
Söz sana!
İlk iş olarak, yarimin şehrine rulete gideceğim..
Kısmetse şu işi bir bitireyim, gerisi Allah kerim…
Sonra mı?
Allah’ın izniyle çift kişilik mezar hazırla bana..
Tıpkı gönlümce haa…
Arkasından yaparız nasıl olsa her türlü düğün dernek ve eğlence..
Evet.
Yanılmadım!
Galibi ne doğdu, ne de öldü bu aşkın..
İnanır mısın sevgili meleğim bu işi senden başka bilende çözende hiç olmayacak…
Hem dokularımda varlığıma inanmıyor artık biliyor musun?
Az evvel yanaklarını düşündüm kalbimin hergelesinin.
Yanak çukurlarına gömülmek ve öpmek istedim onları, hem de sevgiyle üstümü örterek…

Bir senden, bir benden diyerek ikimizden nasiplenmek istedim.
Hem de sonsuza dek, şükürlerle zikrederek..

Ölüm korkum mu?

Senden değil be meleğim, inan ki aşkım sız gebermekten..

O da benim içimde ya fark etmiyor nasıl olsa, işte sırf bu yüzden, helalinden intihar edeceğim…

Hey sana diyorum!
Sevimsiz ve suratsız ihtiyar…

Sen, ben, biz?
Biz birbirimizin neyine be neyine?
Ölümüne değil mi?
Al işte bee ölümüne dediysek ölümüne..

Kefen mi?
Sakın unutayım deme haa!
Yapışırım billahi de yakana, aynen düşlerimde ki gibi olsun….
Bem be yaz...............................


Sabiha Rana

Zaman mı?
( En Tazesi 7 Temmuz – 2006)
( En tazenin de tazesi 10 Haziran - 2007 )
Aşkın zamanı mı olurmuş?
Aşkım sız lığım dan en iyi geceler size.

Yazanın notu: Gözümden akan yaşlar okuyanlara nur olsun efendim…

Fotoğraf: http://galeri.milliyet.com.tr/

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..