Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Ocak '09

 
Kategori
Şiir
 

Azrail'i dudaklarından öpüyorum...

Azrail'i dudaklarından öpüyorum...
 

Tiryakisiyim hala sigaranın
nikotini ciğerlerime çekiyorum
annem ne kadar bırak desede
bağımlısıyım vazgeçemiyorum.

Ben
Azrail'i dudaklarından öpüyorum.

Akşam üstü keyfi hoştur rakının
anason kokusunda hayatı soluyorum
hatun arada çok olmadımı desede
akşamcıyım vazgeçemiyorum.

Ben
Azrail'i dudaklarından öpüyorum.

Gözünü uyku tutmaz güzel kadınla yatanın
arsızım bende, ışıkları söndürmüyorum
bizim imam evlenmeden olmaz dese de
günahı boynuma vazgeçemiyorum.

Ben
Azrail'i dudaklarından öpüyorum.


Biliyorum yine kızacaksın
farkındayım nefes alamıyorum
annem de, hatunda öleceksin dese de
şu rakıda olmasa stres atamıyorum

dedim ya
bağımlısıyım
dedim ya
akşamcıyım
dedim ya
günahı boynuma
erken gidecek olursak da
iyi adamdı dersin hayrına.

Bu arada
aman ha!
sen benim keyiften
kahkahalar atmama bakma
ciğerlerimi çürütüyorum
iki dudak arasında
ömrü tüketiyorum
cehennemin taa dibine
hızlı seferle gidiyorum

dedim ya
ustad:

Ben
Azrail'i
dudaklarından
öpüyorum
günahı boynuma
vazgeçemiyorum
öleceksem de,

güzel bir kadının yanında ölüyorum...

 
Toplam blog
: 151
: 911
Kayıt tarihi
: 16.02.08
 
 

İstanbul doğumluyum. İlk öğretim, üniversite, askerlik ve evlilik hazırlıkları sıralamasında stan..