Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Aralık '08

 
Kategori
Şiir
 

B i t t i m

B i t t i m
 






Fransız sokağında ahşap bir çatı üstümde
altımda eskitilmiş bir masa

tüm arzuları dudaklarında
saklamak istedikleri utangaçları
kahkaha maskelerinin ardında
...şehir kadınları

ben;
kırmızı rujlu
koca şapkalı
yelpazeli kadın
yakvimin hangi yılından kalmayım bilmem

iki kadeh var önümde
içinde geceyi yutan kırmızı
derin sessizliği paylaşan iki yabancı

Bilmediğim şarkılar söylüyor örgülü saçlı kız
hani bilsem ne dediğini eşlik edeceğim de...

dedim ya;
ben kırmızı rujlu, koca şapkalı, yelpazeli kadın
takvimin hangi yılından kalmayım bilmem

Fransız sokağında ahşap bir çatı üstümde
altımda eskitilmiş bir masa

kelimeler savuruluyor
elebeklerle dokunuyor notalar tenime
belli ki aşk şarkısı

tüm arzuları gözlerinde
umuyorlar
susuyorlar
yudumluyorlar terimdeki şerbeti

bu gece eşlik ediyorlar bana
yarın iki yabancı olacaklar belki de
sarhoşluğa verecekler
ellerinin birleşmesini
dudaklarının kavuşmasını

ben; kırmızı rujlu
koca şapkalı
yelpazeli kadın
takvimin hangi yılından kalmayım bilmem

bir şişe üstünde
resimlenmişim sadece....

son nefesimi boşaltıyorlar
.ka
..de
...he
________bittim...

-<ı> hey ! garson bir şişe şarap
üstünde şu şapkalı kadın olanından -

 
Toplam blog
: 88
: 392
Kayıt tarihi
: 13.11.07
 
 

Nisan -1970 İstanbul doğumlu. Genç Kuşak Aktüel dergisi genel yayın koordinatörü. Haftalık yayımı..