Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Mart '07

 
Kategori
Savunma Sporları
Okunma Sayısı
1689
 

Ba-tistaaaa

Ba-tistaaaa
 

Yeni favorilerimden kendisi. Undertaker'ı tanıdıktan sonra tanıdım onu. Çoğu kişiye Undertaker daha cazip gelse de Batista bence onun tahtına kolayca oturabilecek bir adam. Diğerlerinden daha farklı. Belki de bana geliyor. En büyük rakibi Undertaker. Undertaker'ın rakibi yok milletin gözünde. Ama nedense Undertaker maç için hep Batista'yı seçiyor.

Çünkü kendi gücüne göre onu görüyor... İleride bir maçları olacak. Muhteşem bir "Wrestling Mania" yani Güreş Manyaklığı izleyeceğiz. Her yıl yapılıyor. Güreşçiler yıl boyunca dövüşüyorlar. Sanırım toplam 30 kişiler. Eleme usulü. 3-4 gün kaldı. Türkiye için 1 küsür ay. Bizde geç yayınlanıyor maçlar. Ama ben sitesinden takip ettiğim için kolayca ileriden gidebiliyorum. Herkes Wrestling Mania'yı bekliyor büyük bir heyecanla. 5-6 kişi gidiyor bu yarışmaya. Ama tabiki en merak edilen maç Batist & Undertaker maçı. İnanın bende onu bekliyorum dört gözle. Undertaker 14-0 bir adam. Yani hiç kaybetmemiş Wrestling Mania'yı. Ama bence bu yıl kaybedecek. Ben kesin gözüyle bakıyorum. Batista çok büyük ihtimal onu yenecek. Yenmesse bence çok büyük bir hayal kırıklığı olur. Çünkü Batista kemeri ona kaptıracak bir adam değil.
Batista'dan bahsediyorum bu yazımda. Kimse tanımıyor belki de. Bazılarının benim yazılarımı okurken dikkatini çekmiş olabilir bu güreş. Herşey bir şov olmasına rağmen izlettiriyorsa kendini bu program bence yabana atılacak bir şey değil. Kimler izlettiriyor? Batista, Undertaker, John Cena vs... Ama benim tek bir izleme nedenim var, o da Batista. Hani derler ya kas manyağı diye. Batista'da onlardan biri. Büyük ihtimal ilaç kullanıyor bütün o kaslar için ama sonucunu da alıyor bence.

Smack Down'daki en kaslı adam büyük ihtimal. Hatta kendisine "hayvan" lakabı bile takılmış. Batista'dan hayvan olarak bahsediliyor. Bize göre bir hakaret ama adam lakabını kabullenmiş durumda. Bu lakapla basılmış t-shirtleri var. Geçen gün bir tanesinin almaya sulandım. Site Türkiye'ye satış yapmıyormuş. Okkalı bir mail yazdım, hayranlarının Türkiye'de de olduğunu hatırlatmak için. Bilmiyorum okurlar mı ama ben bekliyorum belki dikkate alınırım...

Batista, Dünya Ağırsiklet Şampiyonu. Yani SmackDown'da başarılı bir adam. Bu işlere body guardlıkla başlamış. Dövüşemezsin sen demişler, o aldırmamış. WWE'nin başlangıç seviyesi olan bir yere girmiş. Yıllarca çalışma yapmış. En sonunda SmackDown'a çıkabilmiş. Ama ne yazık ki işler istendiği gibi gitmemiş ve Batista kolunu ciddi şekilde sakatlamış. Bazen olabiliyor planlanmayan şeyler. Bir hareketin zamanı kaçınca güreşçilerin kafaları masalara falan gelebiliyor istemeden veya bir yerleri kesilebiliyor. Aslında saygı duymak lazım. Onların ki de kolay iş değil. Batista kolunu saklatladıktan sonra bir ameliyat geçiriyor ama ringlere tekrar geri dönüyor. İyiki de dönmüş. Bence büyük eksiklik olurdu SmackDown'da Batista'sız...

Ben tekrar, izlemenizi öneriyorum. Bence pişman olmayacaksınız özellikle dövüş seven biriyseniz. İzlemek isteyenler için program Digiturk 18. kanalda cumaları saat 23:00'te yayınlanıyor...

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Bende sizin görüşlerinize büyük oranla katılıyorum,fakat bence batistayı sadece şu iki kişi yenebilir Khali ve Goldberg

galatasaraylı pivot 
 19.08.2007 18:02
 

Bence bu spor seyirciler için yapılan görsel bir show. Daha önce seyrettiklerimde sanki maçtan önce nasıl dövüşüleceğinin provası yapılıyor kimin hangi hareketi yapacağı çalışılmış, darbeyi alanın acı çekme numarası yapıyor gibi görünüyor. Ama bunla ilgili iki tane blog yazmışsın insan merak ediyor. Bizim gençliğimizde öyle görünüyordu. Şimdi değişmiş mi? Bir izleyeyim bakayım.

Eşit Ağırlık 
 30.03.2007 16:34
Cevap :
Evet her zaman söylüyorum zaten.. Bütün hepsi show. Babam falan anlamsız buluyor gerçek olmayan bir şeyi izlemeyi. Ama ben yine de fanatiğiyim o programın. Ve yalnız olmadığımda kesin. Demek ki insanlarda zevkler değişiyor. Belki siz de seversiniz izleyince :)  30.03.2007 16:47
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 101
Toplam yorum
: 253
Toplam mesaj
: 43
Ort. okunma sayısı
: 2182
Kayıt tarihi
: 01.02.07
 
 

91 doğumluyum, elimden geldiğince yazmaya çalışıyorum, çalışmaya da devam edeceğim. Ta ki büyüyene k..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster