Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Haziran '08

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Baba...

Baba...
 

çok eşlilik


Bugun dışardaydım. Durakta otobüs bekliyorum üç kız var oks’den bahsediyorlar. Bende bugun gözetmen olarak görevli olduğumdan ilgimi çekti sohbetleri önce derslerden filan bahsettiler sonra çeşitli küfürler daha 15 yaşındalar ve kızlar.. Sonra çevreden geçen gençler dikkatimi çekti her geçen kızlara bakıyorlar 13-14 yaşından 24-25 yaşına kadar… Pazarın önünde durak, kalabalık her geçen erkek bakıyor kızlarda bağzılarına bakıyor belki öylesine belki hoşlanıyor yada başka bir neden bilemem. Kızları bir kenara koyalım geçen erkeklere bakarak söylüyorum affınıza sığınarak ne kadar aç bir toplumuz biriyle çıkalım çıkmayalım her zaman neden ikinci üçüncüyü istiyoruz neden elimizdekinin kıymetini bilmiyoruz. Bu genelde her kıza yapılan bir şey kızlarda yani küfür filan ediyorlar ama öyle herkeze boncuk dağıtmıyorlar. Şuradan anladım: Arabayla gençler geçiyor 22- 23 yaşlarında kıza bakıyorlar kız bir anda baba diye bağırdı ben etrafıma bakıyorum babası nerde diye kız arkadaşına konuşmaya devam etti yaa manyaklara bak babam yaşında hala utanmadan bakıyor!

Önüne bakan yok demiyorum ama o kadar azıski bir kızla normal arkadaş olamayacağına inanan bir sürü erkek var başta… Gençlik anlıyorum kanı kaynıyor bakarsın, konuşursun çıkarsın gezersin bunlara hiçbir itirazım yok nenem gibi görücü usulu ile evlenecek değilsiniz tabi ama lütfen elimizdekinin kıymetini bilerim hayatınızda biri varken diğerine bakmayalım erkeklerden bahsettim baştan beri kızlar içinde geçerli bunlar hep hatayı yapan erkekler değil tabiki. Birini bulduysak sevebileceğimiz sonuna kadar giderim bizim dürüstlüğümüz doğrululuğumuz yanlış yapacak insanı düzeltir hiç merak etmeyin sen eğer sevgilini aldatıyorsan sevgilinde sadık olmasınıda hiç bekleme bazen görmesende bazı şeyler hissedilir. Biz dürüst olalım doğru olalım, sadık olalım karşımızdaki hata yaparsa yapsın onun utancı ona yeter. Sağlıklı, dürüst, doğru ve tek eşli ilişkiler diliyorum.

 
Toplam blog
: 79
: 1155
Kayıt tarihi
: 11.02.08
 
 

Sınıf öğretmeni. 39 yaşında. İstanbul'da görev yapıyor içinden geldiği gibi yaşıyor ve yazıyor.....