Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Temmuz '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Baba beni okula gönder

Baba beni okula gönder
 

Eğitim herkesin hakkıdır...


Hayat bu işte...
Ne yapacağı belli mi olur

Kimi zaman eğlenceli,
Kimi zaman sıkıcı...

Kimi zaman coşkusu
Kimi zaman korkusu...

Hayat,
Üç buçukla dört arasındadır.
Hayatta ya üç buçuk atarsın
Ya da dört dörtlük yaşarsın...

Hayat dört dörtlük yaşayan bazıları için güzel
Para onlarda...
Para her şeyin anahtarı
Onunla her şeyi satın alabilirsin
Bazıları diyor ki mutluluğu parayla satın alamazmışım...
Pehh...
Aldım ya işte
Bizim oğlan evlendi mutlu oldu
Nasıl?
Para sayesinde
Ben o başlık parasını vermeseydim
Onlar nasıl mutlu olurdu...
Paramla her şeyi satın alabiliyorum.
Hayat ne güzel, ne güzel!

Ya hayatta üç buçuk atan bazıları?
Bu para sıkıntısı yüzünden
Ne insanlar kıydı canına
Ne anaların yüreğine kor düştü kor...
Oğlu ölünce kefen parası bulamayan analar varken bu dünyada
Bizim ülkemizin zenginlerinden bazıları neyin peşinden koşuyor peki?
Yok oramı açıyım buramı açıyım
Yok polemik yaratıyım
Yok kavga ediyim magazinde çıkıyım
Ne de olsa reklamın iyisi kötüsü olmaz di mi...
Yok cipime bu kadar verdim şu kadar verdim...
Ya lütfen biri anlatsın bana değer mi?

Ben de biliyorum.
Hayatta ya tozu dumana katarsın
Ya da tozu dumanı yutarsın!
O ünlüler tozu dumana katmış evet doğru...

Peki ya üç buçuk atanlar...
Köyde okul yok diye okuyamayan çocuklar
Ya da okul var ama okula gidemeyen kızlar...
Onlara tozu dumana katmaları için ufacık bir şans verildi mi?
Belki onlara bu şans verilseydi onlar tozu dumanı katabilirdi...
Okuyamayan çocuklar geleceğin doktoru mühendisi öğretmeni olabilirdi
Tamam belki de olamazdı
Ama onlara bu şans verilmedi...
İnsanlar bas bas bağırıyor
Ayda 34 TL'ye bir kız çocuğunu okutabilirsiniz diye
Ünlülerin bazıları günde 1.000.000 TL kazanırken
Ayda 34 TL'yi mi veremeyecek?
Ama zorla da kimseye verdiremeyiz bu parayı...
İnsanın içinde olacak bir kere...
İnsanlar keşke bizim de verme imkanımız olsa diye üzülürken
Onlar bununla hiç ilgileniyor mu?
Umurlarında oluyor mu çok merak ediyorum...

Şimdi size söylüyorum Milliyet Blog Ailesi! " Baba beni okula gönder" kampasında, ayda sadece 34 TL vererek bir kızımızı okutabilirsiniz. Eğer siz de isterseniz lütfen bu kampanyaya destek olun. Şimdiden hepinize teşekkür ederim.

Bu blogta bazı kelimelerin altı çizili. Onlar da " bazıları" kelimesi. Çünkü bu yazdıklarımı herkes yapmıyor ve ben onların günahını almak istemiyorum. Eğer siz de bana katılıyor veya katılmıyorsanız lütfen yorumlarınızı benden esirgemeyin. Eleştirilerinizi bekliyorum. Saygılarımla, Aleyna DİLMEN...

 
Toplam blog
: 52
: 1454
Kayıt tarihi
: 23.10.07
 
 

Merhabalar. 1997 Antalya doğumluyum. Zonguldak'ta yaşıyorum. 2007'de aranıza katıldım. Burası ben..