Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Ekim '07

 
Kategori
Anne-Babalar
 

Baba bir masal anlat bana

Baba bir masal anlat bana
 

Bu gün ne babalar günü ne de babamın doğum günü bir şarkı dinledim ve sen geldin aklıma...

Hep kızardın ''yanlız - yalnız'' karıştırıp yazmama küçüktüm o zaman ya şimdi seni hatırlatıyor diye öyle yazıyorum.

Neydi bizi birbirimizden uzaklaştıran ''büyüyünce sarılma'' serzenişinde bulunulmuş olması mı yoksa fikir ayrılıklarımız mı...

Büyümem mi sorun oldu keşke hep ''küçük kızın'' olarak kalsaymışım.Senin deyiminle ''gelinlik kız oldum baba!!''

Bilmeden seni üzdüğüm zamanlar oldu ama ''BABAMSIN'' unutmuşsundur bile.
Çocukluk edip seni bilerek kızdırdğım zamanlar beni sevmeye devam ettin değil mi baba..

Kollarında küçücük bir yüreğin attığı gün nasıl da heyecanlıydın kim bilir.Nasılda ''bu çok güzel bundan başlık parasını fazla alalım'' dediğinde doktorla gülüşmüşsünüz.

Bize hep babalar oğullarını daha çok severler dediler, sen küçük kızını da çok sevdin mi baba.

Küçücük ellerimden tutup yan yana yürüdüğümüz günler o kadar eski geliyor ki bana.. Tozlanmış o anıların üstü..

Hayat denen masalla uğraşırken mi uzaklaştık bu kadar...

Küçükken duyar merak ederdim ''boğazım düğümleniyor, konuşamıyorum'' dendiğinde bende böyle birşey olmuyordu. Artık merak etmiyorum, konuşamıyorum bende, ağlıyorum...

Ne olursa olsun ''BABAM BEN SENİ ÇOK SEVİYORUM!!!''.
Her ne kadar karşına geçip bunu söyleyemesemde...

Bu şarkı tüm babalara armağan olsun: ?v=H9w3f3HQAh4ttp://www.youtube.com/watch?v=K82cOaIotsA

 
Toplam blog
: 32
: 1185
Kayıt tarihi
: 01.09.07
 
 

Klima sektöründe çalışıyorum. Hafta sonları kursa gidiyorum. Patronlarımla başım dertte. Müşteriler..