Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Şubat '12

 
Kategori
İlişkiler
 

Baba Kız Aşkları

Baba Kız Aşkları
 

Rahmetli babam ilk çocuğu erkek olunca annemin ikinci hamileliğinde kız çocuk dilemiş. Yüce Yaradan gönlüne göre vermiş ve beni göndermiş anne-babama:)Bundan dolayı ismim Dilek konulmuş. Çocukluğumda  bu hikayeyi dinlemek çok hoşuma giderdi.

Babamın “aslan kızı” oldum hep. Bir klasik olarak annem abime düşkündür, bense babamın kıymetlisi oldum yaşamı boyunca. Henüz 57 yaşındayken ani bir kalp krizi ile kaybettik O’nu. Üstelik farklı şehirlerde yaşıyorduk ve son görüşmemizin üzerinden 1,5 ay zaman geçmişti. Son nefesini verdikten sonra hastaneye ulaştığımda babamı  görmek isteyip istemediğimi sordular. Yaşamımın kalan kısmında babamı hatırladığımda morgta, soğuk bir masada solgun yüzünün önüme geleceği düşüncesiyle görmeyi reddettim. İyi ki de öyle yapmışım. Babamın hafızamdaki görüntüsü, eşimle yaptığımız son aile ziyaretinde hep beraber güle oynaya yediğimiz akşam yemeğindeki hali. Bazen nadir de olsa rüyamda görüyor, hasret gidermeye çalışıyorum babamla. Çocukken “büyüyünce evlenecek misin?”  sorusuna  “evet ama babamı da götüreceğim” diye yanıt verecek kadar düşkündüm O’na.

Aynı  sevgiyi, aynı düşkünlüğü eşimle kızımda gözlemliyorum artık. Beni çok seven, neredeyse bağımlılık derecesinde bana düşkün olan kızım babasıyla aşk yaşıyor. Eşimle aramızdaki aşk, sevgi kızımı ne kadar mutlu etse de zaman zaman kıskanmasına engel olmuyor:) Artık 11 yaşında olan prensesin Pazar sabahları en büyük keyfi  bizim yatağa gelerek aramızda yatmak. Eskaza bizden sonra uyanır ve bizim yatakta sohbet ettiğimizi duyarsa bir şeyleri kaçırıyor hissi ile koşarak geliyor ve “bensiz nasıl sohbet edersiniz?” sorusunu yöneltiyor.

Kızımın daha küçük olduğu zamanlarda işim gereği çok seyahat ediyordum. Bunun da etkisiyle gece uykudan uyandığında veya düşüp bir yeri acıdığında “baba” diye ağlardı. Gülsem mi ağlasam mı bilemezdim o zamanlar. Şimdilerdeyse eşime olumsuz bir laf söylemem mümkün değil. Bir avukat edasıyla baba savunuluyor  ve anında ittifak oluşuyor. Zaman zaman kendim için bir erkek çocuk doğurmak istiyorum:) Şaka bir yana, babasına düşkün ama onunla sadece 27 sene geçirebilen bir kız çocuğu olarak eşim ve kızım arasındaki bu ilişki beni mutlu ediyor. Umarım çok uzun yıllar böyle devam eder.

Fotoğraftaki  “BABA” yazısı babasız yapılan Ankara yolculuğunda bir haftalık özlem sonunda çekildi.  6 aydır Gaziantep’te yaşayınca farklı bir şehirde de olsak malzeme tabi ki Antep fıstığı kabukları!

Tüm baba ve kızlarının uzun yıllar aşk’la yaşamaları temennisiyle iyi bir hafta diliyorum hepimize.

 
Toplam blog
: 47
: 607
Kayıt tarihi
: 11.01.12
 
 

Dünyayı güzellik kurtaracak... ..