Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Haziran '12

 
Kategori
Anne-Babalar
 

Baba'lar günü..

Çok değil, üç hafta önce sadece babaydım.
Şimdi hem babayım, hem de kayın baba..
Üç hafta önce babalar günü olsaydı;
Babalar günümü sadece kızım ve oğlum kutlayacaktı.... 
Biraz önce damadım, kızım ve oğlum yanımdaydı,
Hadi arada bir şakacıktan da olsa "Hadi babaların babası" diyen eşimi de sayalım,
"Babalar Günümü" kutlayanlar çok, hem de çok fazla çok..
Üstelik beni dünyanın en mutlu ve huzurlu babası yaptılar.. 
"Nasıl oluyor?." dediğinizi duyar gibiyim..
Ben her hangi bir kutlamanın getirisine bakarım..
Bu kutlama beni dünyanın en mutlu babası yaptı mı ?.. Yaptı..
O zaman ben dünyanın "Babalar Gününde"ki en mutlu babasıyım..
 
Lamı cimi yok..
 
Tüm Babaların "Babalar Günü'nün" en az benimki kadar mutlu ve huzurlu olmasını dilerim..
 
Saygılar..
 
17.06.2012..
 
Toplam blog
: 243
: 760
Kayıt tarihi
: 26.03.07
 
 

1957 Kars doğumluyum. Emekliyim. Gazi Üniversitesi İİBF İşletme bölümü ön lisans mezunuyum. Yazı ..