Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Haziran '13

 
Kategori
Babalar Günü
 

Baba'ya Şükran yazısı

Baba'ya Şükran yazısı
 

nı nı nı nı nı nı nı nı nı nıııııııııı... The Godfather'a saygıyla...


Aslında ilk teşekkürüm benim babam olmanı sağlayan yüce kudrete…

Babam tombiş kahramanım, saçlarına kurban olduğum babam…

Sana ben ne yapsam da minnetimi haykırsam?

Hangi teşekkür cümleleri anlatır bu minneti…

Bazen hayatı zindan eden sorumluluk bilincinle beni boğup, çıldırtıp sonsuz sorumluluk sahibi olmamı sağladığın için…

Yine bazen katlanılmayacak derece sinirli olup iki saniye sonra hiçbir şey olmamış gibi davrandığın için…

Daha henüz küçücük bir çocukken iki kişi konuşurken konuşma bitmeden sözlerine karışılmayacağını öğrettiğin için…

Tırnaklarımı yememem gerektiğini söylediğin için…

Bana bisiklet sürmeyi öğrettiğin için…

Araba kullanmayı öğretirken(!) bağırıp çağırarak :) seni duymamak için dikkatimi bir yönde toplamamı sağladığın için…

Eski arabanı hizmetime sunup, yeni arabanı bana kullandırmadığın için teşekkür ediyor görünsem de cık:)

Beni kendine ait tüm eşyalardan sorumlu iç koordinasyon başkanı yapıp bulunmayınca çıldırıp beni de çıldırttığın için…

Babaannemim bütün tingoz huylarını genetiksel olarak alıp beni bu konuda yüksek lisans derecesine getirdiğin için…

Dedemden yedi yirmi dört güler yüzlü bir insan olma genini alıp beş yirmi bire indirgediğin için…

Annemden daha güzel diyet yemekleri pişirdiğin için…

Her sabah duş alıp, saçlarını fönlediğin ve beni bu konuda ileriye dönük büyük beklentilere soktuğun için…

Çok güzel zeybek oynayıp beni yine bu konuda da ileriye dönük beklentilere soktuğun için…

Milyarlarca tesbih, kalem, bıçak, çakı, ajanda, sigara içmediğin halde çakmak, şapka, alet edevat … koleksiyonlarınla evin her köşesinde bir anı bulundurduğun için…

Envai çeşit ottan bitki çayları hazırlayıp içtikten sonra bizi sonuçlarına katlanmaya mecbur ettiğin için…

Her yemekte mutlaka üstüne döküp bize eksiklik hissettirmediğin için…

Annemden battaniye istemek için oturma odasından mutfağa telefon açtığın için…

Bizi bahçende yetiştirdiğin organik ürünlerle beslediğin için…

Bana bir gün evlenirsem hangi tür adama güvenilip, hangi tür adama güvenilmeyeceğini öğrettiğin için…

Her yaptığımda kararlarıma saygı duyup arkamda durduğun için…

Başka babalar gibi senden saklamam gereken davranışlar edinmeme bilincini verdiğin için…

Her şeyin bir zamanı olduğunu idrak ettirdiğin için…

En çok da yalan söylemenin en kötü şey olduğunu öğrettiğin için…

Vs. vs. vs. …

Babalar günü diyorlar ya Kut’lu olsun o zaman…

Ben hayatta en çok babamı sevmedim…

Annemi de çok sevdim…

“Çocukken anneni mi, babanı mı daha çok seviyorsun?” sorusuna bu yüzden hep” ikisini de” diye cevap verdim.

Bana tüm evreni verseler değişilmeyecek bir kardeş verdikleri için daha da çok sevdim…

Annem ve babam sizleri en çok da kardeşim ve beni büyük küçük herkese karşı “illâ edep illâ edep” anlayışıyla yetiştirdiğiniz için sevdim ve minnet ettim.

Allah’ım sizi başımdan, yanımdan eksik etmesin…

 

 

 
Toplam blog
: 37
: 1229
Kayıt tarihi
: 18.06.12
 
 

Farkındalığı fark ettirmenin amaçlı yolcusu. ..