Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Ocak '11

     
    Kategori
    Aile
     

    Baba

    Baba özlemi çeken var mı aranızda? 

    Bilir misiniz ondan ayrı kalmanın, senelerce görüşmemenin, aylarca sesini duymamanın nasıl bir eksiklik olduğunu? 

    Ben biliyorum. Kimsenin yaşamaması gereken en büyük sınavlardan biri. 

    "Hayatımın anlamı" dediğim kişi çok uzaklarda.. Benden kilometrelerce uzaklıkta.. Ne kadar bi telefon kadar yakında olsa onunla telefonda konuşmak bile acı veriyor. Neden yanımda değil? Neden benimle değil? Neden yüz yüze değilde telefonda konuşuyoruz? Bunları çok söylüyorum.. Ve sesini duymaya korkuyorum... 

     
    Toplam blog
    : 1
    : 720
    Kayıt tarihi
    : 05.01.11
     
     

    Lise öğrencisiyim. Ama yaşım lise öğrenciliği için biraz büyük. İsveç'te 2 buçuk yıl okudum ve Türki..