Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Alyoşa-Sevmek Güzeldir.

http://blog.milliyet.com.tr/alyosacan

20 Haziran '09

 
Kategori
Babalar Günü
 

Babacığıma

Babacığıma
 

Evlilik cüzdanları


Merhabalar,

Bugün Babalar günü, babama bir şiir yazdım.

BABACIĞIMA

Sen olmasaydın babam,
Ne doğar ne yaşardım,
Senin şevkatinle ben,
Büyümeyi başardım.

Çocuklarını severdin,
Sevgini gösteremezdin,
İçinden "sizi seviyorum" derdin,
Evlatların için babam.

Sana çok şey borçluyuz,
Evlat olarak babam,
Sen yoksun biliyorum,
Bu hasrete dayanamam.

Mezarına gelerek,
Güllerini koyacağım,
Bu gün babalar günü,
Seni hiç unutmayacağım.

Babamın mezarına güllerimle gidip ziyaret etmek istiyorum.
Bu şiirimi babamın mezarının başında da okumak istiyorum.
Hissedeceğine ve beni duyacağına inanıyorum.

Bugün Babalar günü, tüm babaların ve baba adaylarının babalar gününü cani gönülden kutluyorum.

Hepinize mutlu ve sağlıklı günler,

Sevgilerimle,

Hülya

 
Toplam blog
: 227
: 1770
Kayıt tarihi
: 24.11.07
 
 

İzmirliyim, okumayı, yazmayı, gezmeyi çok seviyorum. Daha ne olsun. Sevgiler...