Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Haziran '07

 
Kategori
Türk Mutfağı
 

Babagannuş ...

Babagannuş ...
 

Bu akşam sulu yemek yok Babagannuş yapacağım, eve giderken lavaş ekmeği alayım, yemek tariflerimin bu kadar ilgi göreceğini tahmin etmemiştim, aslında ben psikoloji ağırlıklı yazılar yazmayı hayal ederken ve yazarkenyemek tariflerim daha popüler oldu, özelikle hanımlar tarafından, tamam tamam erkekler de.

Siz istedikten sonra ben yazarım hiç problem değil, yanımıza gelmek isteyenler degelebilirler, beraber yapar yeriz artık" aman sonra ben kilo aldım ne yaptın Mavi ruh " sakın demeyinnn.... sonra haydeee diyet yemekleri yazmaya başlarım artık :))

Malzemeler:

- 1 kg patlıcan,
- 1 kg domates,
- 3 paket adana köfte,
- 4-5 diş sarmısak,
- 100 gr. kaşar peyniri,
- 3 yemek kaşığı tereyağ,
- 3 yemek kaşığı ketçap,
- Tuz,
- Karabiber.

Yapılışı:

Patlıcan ve domatesleri közleyip, kabuklarını soyun. Bıçakla her ikisinide kıyın. Sarımsakları ezip tuz ve karabiberle hepsini harmanlayın. Tepsinin altına yayın. Köfteleri ızgarada pişirip üzerine yayın. Tereyağını kızdırıp üzerinde gezdirin. Kaşar peynirini rendeleyip üzerine koyun. Ketçapı üzerine gezdirip fırında peynirler eriyene kadar bekletip sıcak servis yapın.

Lavaş ekmeğide isteğe bağlı.

Ben daha değişik bir tarifini verdim...

AFİYET OLSUN....

 
Toplam blog
: 110
: 4498
Kayıt tarihi
: 10.03.07
 
 

Muhasebeciyim. Hep yazmak istedim fakat içimdekileri yazıya dökemiyorum. Bu ana kadar hiç denemed..