Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Haziran '12

 
Kategori
Babalar Günü
 

Babalar günü derken...

Babalar günü derken...
 

Bir erkek sayesinde dünyaya geliyorum. Babam canıma can katan. Senelerdir canımı verecek kadar sevdiğim seneler geçtikçe de herkesin canının da bir yere kadar değerli olduğunu öğrendiğim.

Düşünüyorum doğumumdan itibaren babam şöyle der, babam böyle ister, babam babam babam...

Hayatım babam ve onun öğrettikleri, yetiştirmesi ile başladı devam etti.

Babam yiğit adamdır hani taşı sıksa suyunu çıkarır cinstendir. Liderdir her zaman o ne derse bizde o olur. Aksini yapamazsın yapa

Bir erkek sayesinde dünyaya geliyorum. Babam canıma can katan. Senelerdir canımı verecek kadar sevdiğim seneler geçtikçe de herkesin canının da bir yere kadar değerli olduğunu öğrendiğim.

Düşünüyorum doğumumdan itibaren babam şöyle der, babam böyle ister, babam babam babam...

Hayatım babam ve onun öğrettikleri, yetiştirmesi ile başladı devam etti.

Babam yiğit adamdır hani taşı sıksa suyunu çıkarır cinstendir. Liderdir her zaman o ne derse bizde o olur. Aksini yapamazsın yaparsan yandın zaten kaşlarını bir çatar başlar sonra işte....

Deli dumrul der bana en asi evladı benim. Burnunun dikine gidiyorsun deyip elinden gelen eziyetini esirgemez. Eskiden anlamıyordum Onu şimdi anlıyorum.

Küçükken  yalan söyleme derdi ölecek olsanda. Birgün eski eşimle konuşurken yakalandım o zamanlar çok ayıp tabi sene hımmmm 1983 üniversite sınavına gireceğim dönem eve geldim karşımda babam kiminle konuştun sen dedi. Söyledim tabi yalan yok ya ilk diye birşey demedi eee daha sonra tamam eski eşimle konuşmayacağım ama sokak bu, yol bu ya, birde uzak evlerde değiliz yolda karşılaştık. Babam yine duydu tabi bana yine sordu bende doğruyu söyledim. Ondan sonra yer misin yemez misin güzelce bir dayak yedim. O dayak benim hatalı bir hayata başlama sebep oldu O günü hiç unutmam ne kadar yasak koyarsan o kadar itiyorsun aslında. Babam da bunu öğrenemedi ben de yalan söylememeyi öğrenemedim.

Üniversite seçimimi bile babamı düşünerek yapmıştım oysa çok daha farklı seçimler yapabilirdim. O da beni daha farklı kendime bırakıp yetiştirebilirdi. Zamanında ben onu anlamış o da beni anlamış olabilseydik herşey çok daha farklı belki de daha güzel olabilirdi.

Yaş geçtikçe büyümüyor insan babacığım yaşadıkça büyüyor ve ben şimdi büyüyorum sevmeyerek de olsa..Büyüdükçe içimdeki çocuk ölüyor ...^^

Baba ağaç gibidir, dalları ile sarar sarmalar. Sen dalından düşürür isen herkes kendi meyvesine bakar senin meyven ezilir. O koca ağacın gölgesi bile yeter ...

Babamm dersin dolu dolu varlığı ile canlanırsın yeterki yanında olsun sen dalında ol...

Babam korur babam bakar babam sever babam babam babam...

Bir yandan seviyorum diğer yandan da kızıyorum aslında. Kimse babam değil, anam değil çünkü...

Kızıyorum çünkü bizi bize bırakmadı kendi istekleri doğrultusunda hareket etti. Bizim hayallerimiz onun hayalleri değildi. Ne biz hayallerimize ulaşabildik ne de o hayal ettiği mesleklerdeki  evlat tiplerine.

En güzel yanı çok güzel beş evlada sahip olması. Kimseye tenezül etmeyen, çalmayan, kandırmayan, kendi kendine yaşayıp giden beş güzel İNSAN. Saf, duru yetişmiş... Çakallığı, sahtekarlığı, kurnazlığı bilmeden.. Bunları tanımadan oysa tanımak bilmek de gerekiyormuş. Şimdi herşey masal geliyor işte kötü yanı masalları dinledikçe tanıdıkça, gördükçe romanın varlığına inanamıyorsun.

Cam fanusta da yetiştirsen güneş ışığı içeri sızar. Çocukların ev  ve aile dışını da bilmesi gerekir. Tek başına ayakları üzerinde durabilmelidir. Bugün var yarın yokuz.. Hiçbirşeyin garantisi yok.

Babacığım keşke sana bunları diyebilseydim içimi açabilseydim, dökebilseydim ama ihtimal bile yok. Deli dumrul kızın seni seviyor Allah seni başımızdan eksik etmesin.

Miraç kandilimiz mübarek hayırlara vesile olsun inşallah...

Tüm babalarımızın ve baba adaylarının da babalar günü kutlu olsun sevgi saygı ve selamlarımla...

 

 
Toplam blog
: 175
: 775
Kayıt tarihi
: 20.10.07
 
 

9 Eylül Üniversitesi Maliye bölümü mezunuyum. Şiir dünyam, bir tane kitap çıkaracağım dedim ve  b..