Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Haziran '10

 
Kategori
Şiir
 

Babalar günü

Babalar günü
 

BABALAR GÜNÜNE ÖZEL...


Bugün BABALAR GÜNÜ... Önemli, bir o kadar da güzel bir gün... Benim babam hayatta değil ama O’nu hiç unutamadım ben... İçimde yüreğimi burkan, boğazımı düğüm düğüm yapan bir his sabahtan beri etkiliyor beni...

Burada ona olan duygularımı ifade etmek.. Hayatta olmasa da ona daha önce de yazdığım şiirimi göndermek istedim... Biryerlerden mutlaka beni duyuyordur düşüncesiyle... Ben BABAMI hiç üzmedim... Onu çok sevdim ve halen dahi seviyorum... Sanırım ömrüm boyuncada bu böyle olacak... Benim oğlumda babalı ama BABASIZ büyüyor... Ona çok üzülüyürum ve Babasının hep başında olmasını isterdim.. Aynı Şehirde ama kalktığında babası yanında olamayacak kadar uzakta kendisinden... Bu duygu benim gözlerimi yaşartıyor... Büyüklerin hatalarının bedellerini ÇOCUKLAR ödüyor...

OY BABAM

Oy babam, ilk aşık olduğum adam, nerdesin?
Sevgin, özlemin hergün kalbimi sızlatır,
Yaslandığım çınar, şevkatinle saranımdın nerdesin?...
Susadım o bitimsiz sevgine, kokuna, gülüşüne...

Arkadaşımdın, aşkım, herşeyimdin...
Çok erken gittin be babam,
Sana doyamadım,
Oy babam, ilk aşık olduğum adam, nerdesin?

Benide götürürdün çıktığın iş seyahatlerine,
Şoföründüm, gezdiğimiz günleri arıyorum şimdi...
Rakı kokusu duyunca ilk aklıma gelen sensin...
Oy babam, ilk aşık olduğum adam, nerdesin?

Kokunu bugun olmuş hala duyarım,
Pasta gibi kokardın babam,
Hasretin dayanılmaz.
Oy BABAM İLK AŞIK OLDUĞUM ADAM NERDESİN???
 
Toplam blog
: 21
: 476
Kayıt tarihi
: 09.06.10
 
 

8 Mart 1956 Zonguldak doğumluyum. Seyahat etmekten, güzel sanatlardan, resim yapmaktan, şiir yazm..