Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Haziran '07

 
Kategori
Babalar Günü
 

Babalar günün kutlu olsun kızım.

Babalar günün kutlu olsun kızım.
 

Bu dünya aydınlık, mavi ve karanlık bazen. Masmavi bir denizi, nefis bir gökyüzü, yemyeşil ağaçları var. Bu dünya savaş yeri , yoksulluk ve açlık bazen. Tahammül yok beklemeye üç nefes. Küçücük kediyi öldüren, köpeği zehirleyen sana bana ne yapmaz? İnsan , durmadan savaşan bir zorba öyle değil mi?

Ama yine de ılık yaralarıma rağmen seviyorum delice bir inançla yaşamayı. Kimi Tanrı, kimi Allah , kimi ilah diyor nasıl da seviyorum yaradanı. Nasıl da incelikle, nasıl da akıl almaz bir hünerle yaratmış her şeyi, bir de seni üstelik.

Hala içimde bir çocuk var, bakma yaşımın kırka doğru geldiğine. Ben o kırka doğru giden adamı elin oğlu zannediyorum. Ben hala iki taş alıp kale kuran, kahvaltıdan kaçıp mahalle maçlarına çıkan, komşu kızını görünce ağaçtaki elmalarla aynı renk olan çocuğum.

Haziran’da 1 yaşında olacaksın. Bir yıldır her sabah aynı mucizeye uyanıyor baban. Sana bakarken dalıyor, kendimi seni seyrederken öylece kalmış buluyorum. Ellerin, ayakların, gözlerin sanki başka bir gezegen parçası. Senden sonra sever oldum herkesin bebesini, senden aldım tüm sevgilerin ilhamını çünkü. Sende yıkandı ruhumun kiri pası, arındım insan oldum.

Ben yarımdım, tam oldum. Daha bir insan oldum, biraz yerli yerime oturdum. Hala hatalı, hala eksik, hala yarım olabilirim. Ama ben insanım , böyle olması doğal. Asıl olan insanın gelişmesi, ilerlemesi, değişmesidir iyi yönde. Ben, senden sonra her gün başka bir nehirde yıkandım, mesudum hatalarımdan , insan pişman olmamalı yaşadıklarından.

Şimdi sen büyüyeceksin ben yaşlanacağım. Sen oynayıp dans ederken belki benim dizlerim ağrıyacak. Sen , ilk kez aşık olduğunda ben belki huysuz bir ihtiyar olacağım.sen öğrendikçe ben geri kalacağım. Sen nefis bir genç kız olduğunda ben belki misafirliğimin son çeyreğinde olacağım.

Yine de beraber seveceğiz kedileri. Ağacı, böceği , kuşu, yavru köpeği. Kimsenin görmediği yerden, bir çalılığın içinden çıkaracağız üç kediyi birden, üçü de simsiyah. Sevinçten deliye döneceğiz, yaşamak ne güzel.

Tanrı aşkı yarattı. Aşkı insanın kalbine koydu. Aşk sığamadı yerine, sen oldun. Babalar günün kutlu olsun kızım. Bu dünyaya mutluluk saç ve mutlu ol, hep gülsün yüzün.

 
Toplam blog
: 187
: 1260
Kayıt tarihi
: 02.10.06
 
 

İyiye ve güzele götürmeliyiz Dünyayı. Sürekli daha çok kazanmak, daha yukarıdan bakmaya çalışmak,..