Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Ekim '08

 
Kategori
İlişkiler
 

Babalar ve damatlar

Babalar ve damatlar
 

Bugün benim için büyük bir gün. Kız arkadaşımın babasıyla tanışıyorum. Akşamdan hazırlıklara başladım, süslendim, ütülendim traş oldum. Aynada provalar yaptım, defalarca olmayan elleri öptüm. Yemek masasında hesabı nasıl alacağımı, ben ödersem kayınpeder adayını ezmiş olurmuyum diye düşünürken uyudum kaldım.

Bugün büyük bir gün benim için. Özellikle benim için diyorum, çünkü ilişkileri öylesine yaşayanlardan değilim. Sürekli, çıktığım kızın anne babasıyla tanışmak gibi bir huyum yoktur. Ben bu tanışmayı haketmek için ciddi sınavlardan geçtim. Sonunda haketmiş olacağım ki birlikte olduğum güzellik beni tanıştırmak istediğini söyledi, bu akşam görücüye çıkıyorum.

Bu esnada aklıma kız arkadaşımın ailemle tanışması geldi. Biraz bunaltıcı, sıkıcı ve yorucu idi. Eeee kolay değil, nihayetinde kızımız ailemle tanışıyordu, fakat benim ve kendisinin gayretiyle harika bir şekilde atlattık, artık babam derdi olduğunda kız arkadaşımla telefonda dertlerini paylaşıyor. Annem ballandıra ballandıra her yerlerde anlatıyor. Ne mutlu bana ki, ailemi ikna ile uğraşmadım.

Fakat şöyle bir durum var, benim kız arkadaşımın ailesiyle tanışmam daha gergin geçeceğe benziyor. Kız arkadaşım bizimkilerle tanışırken rahattı, elbette sıkıntı yaptı biraz gerildi ama genel olarak rahattı. Çünkü karşısında zaten deyim yerindeyse kollarını açmış gelin adaylarını bekleyen bir aile vardı. Bizimkiler zaten hazırdı, beklemekteydiler bir anne kuzusunu ve gördüler. Bir erkek ailesi için zaten çok sorun olmaz bir gelin adayını karşılarında görmek. Hatta babanın ve annenin oğlanla gururlanma katsayısı, oğlanın ne kadar kızla beraber olduğu sayısına eşit. Yani ben ne kadar çok kızla beraber olursam, babamlar beni " vay çapkın oğlum, aslanım!" diye hoşgörebilirlerdi. Ama bir de bunun tam tersini düşünün.

Kız çok gezen ve çok erkek arkadaşı olan bir tip olsun, ne dersiniz yine kızın ailesinden benzer şeyler duyabilir miyiz? Hiç sanmıyorum, kurulan cümleler şöyle olacaktır:"Yine nerelerdeydin, elaleme rezilmi edeceksin bizi, kız kısmı bu saatlere kadar gezmez, bu kadar çok gezmez, namusumuza laf gelecek..." ve bunun gibi cümleler. Dolayısıyla kurulmuş müthiş bir duvar ve o duvardan çıkmaya çalışan damat adayı.

Sonuç olarak bendeniz bugün kız arkadaşımın ailesiyle tanışacağım. Karşımda kızını her daim korumaya hazır, erkekleri öcü gibi gören ve kızını feci derecede kıskanan bir baba var, umarım işim kolay olur!

Sonrasını yazılarımdan takip edebilirsiniz. Sevgilerle...

 
Toplam blog
: 20
: 1301
Kayıt tarihi
: 10.07.06
 
 

Ben Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Uluslararası İlişkiler bölümünde eğitim görmekteyim. ..