Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Temmuz '14

 
Kategori
Babalar Günü
 

Babalık+2

Babalık+2
 

İki kişiyle başladığımız bu yolda birden dört kişi olmak büyük bir sürprizdi korkularımız olmadı mı, kolay mıydı ikiz sorumluğunu yüklenmek? Elbette değildi. Anne olmak kolaydı, anneydim işte. İçim dışım anneydi karnımda olduklarını hissettiğim an tepeden tırnağa anneydim, onları sevmem için sebep aramaya gerek yoktu. Halbuki"babalık" öyle mi?

Toprak ve Deniz'i gördüğünde "Baba" oldun sen ve de dünyanın en azimli öğrencisi...Dünyanın en iyi babası olur musun bilmem ama benim için çok değerlisin. Sırdaşım, dostum, yoldaşım!
Seni çok seviyoruz "babacık" Toprak ve Deniz bunu söyleyemeseler bile Toprak'ın seni gördüğünde oluşan gamzelerinde, Deniz'in çipil çipil bakan gözlerinde bul kendini "ilk" Babalar Günü'n kutlu olsun canım! Sana ihtiyacım olan her an yanımda olduğun için teşekkür ederim varlığınla çoğalıyorum biraz geçikmeli oldu idare et ne de olsa ikiz annesiyim :) 

 
Toplam blog
: 130
: 480
Kayıt tarihi
: 13.08.08
 
 

17 Haziran 1982 Manisa doğumluyum. Türkçe öğretmeniyim. İzmir'de yaşıyorum. Yazmak yaşamak benim ..